Gjest Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Ja jeg har masse symptomer, veldig ømme bryster, luft i magen, føler ett stort press i underlivet og skal ikke ha mensen før den 28. juli. noen der ute som har IKM samtidig som meg og som vil teste samme dag som meg?? Nå skal det nå sant sies at jeg har testa mange ganger før Ikm, men jeg klarer liksom ikke la være *hahahaha* Er såå spennende dette her;) Heng med noen!!=)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har ikm 26.. men kommer nok til å teste tidlig med en CBD.. Den som kan testet 4 dager før... Dette er fordi jeg jobber masse nattevakter og ønsker ikke å være gravid å gå natt da dette ikke er anbefalt... (men den testen blir jo neg uansett da jeg ikke er prøver men bruker svingen som prev...)
Oliver`s Mamma Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har ikm 27, eller 28, så vil teste med deg:) Men tror kanskje jeg sprekker den 27...Ikke noe symptomer her, kanskje litt murrringer og stikkinger ..men det kan jo også være så mye annet:)
Lillegull og spiren Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 hei:) jeg blir med:) jeg har ingen symptomer og har heller ikke funnet el,men jeg tar den test sammen med dere:)
Oliver`s Mamma Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Du er ikke alene om det, har heller ikke funnet el..men testet bare el for morroskyld (siden det er første pp) og begynte kanskje litt for sent..artig å teste fordi om:) har en del murringer idag...sånne svake mens smerter, håper bare det ikke er el (har ikke flere el tester tilgjenglig her heller..) jaja, det får gå som det går:)
Veslesnuppa Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har IKM 29 eller 30 juli..Så lenge å vente.... Jeg har testet mange ganger alt,men blir selvfølgelig alltid negativ. Hmm...Når kan jeg tidligst teste tro??? Er så utålmodig jeg..
Klemenhåpefull Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Hei=) Jeg skal også ha mens den 28...kjenner maaange symptomer, så vet ikke om jeg klarer vente så lenge, hehe. Men det har seg slik at jeg er ikke prøver..jeg går på p-pille, men glemte den første pillen på brette..(som er over to uker siden nå) så egentlig kan jeg vel teste meg nå? Syptomer jeg har er: ømme bryst, oppblåst, mye luft i magen, stikkninger rundt eggstokkene og livmor, rare menssmerter på en måte øm...og sterk kvalme som kommer og går.. men klarer du å vente helt til 28 da? he,he :-D
skimre Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 tror jeg har ikm litt senere, syklusen min roter litt, etter vanlig syklus skulle ikm være 26-27, men tror jeg muligens må vente til 30 nå... MEN, tester gjerne med dere!!!!! )
Nådrømmerjeg... Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Hei, hei... Jeg skal også ikke ha mensen 28 juli.. Dette er veldig spennende ja!! Tester gjerne med deg! Jeg har gått på min første pergotimekur, og legen sa jeg kom til å ha eggløsning forrige lørdga... så nå har vi jobbet og jobbet.. og jåper dette er siste pp!! Jeg vet ikke om jeg har hatt noen symptomer. ble plutselig veldig kvalm og måtte kaste opp mandag kveld, og natt til onsdag våknet jeg av at jeg var skikkelig kvalm. men nå er det borte... Hadde nesten håpet det ikke var det.... Men har også til tider følt meg oppblåst! Håper dette er symptomene og at vi begge tester positivt :) Tvi tvi..
en til M? Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har IKM 26 juli, så jeg håper jeg klarer vente med å teste til da...:-) Har "selvfølgelig" mange sympt: press i underlivet, kvalm, vondt i puppene, men det verste er kanskje at jeg har veldig vondt i halebein og rumpa - akkurat som bekkenløsningen jeg hadde siste svangerskap...merkelig dette. Gikk en hel dag i dyreparken i går, og det tok knekken på ryggen - måtte ligge rett ut resten av kvelden! Greit å innbille seg de andre sympt - det har jeg gjort mange gang før...men akkurat BL hadde jeg vel ikke trodd...så jeg har jo (igjen...) følelsen av at jeg er gravid ;-) men må nok vente, og jeg som er sååååå tålmodig - NOT
Aprilskatten min. Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Jeg blir med! Venter mens mellom den 24 og 28. Men tror ikke at jeg er gravid... )-: Kommer til å kontakte lege hvis ikke, begynner å lure om det kan være noe galt... Ekkel følelse. Men håpe håpe! Lykke til alle sammen, vet det er flere som har prøvd lengre enn meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå