Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6 dager over termin idag og ingen tegn på fødsel. Har spist kanel, hatt sex, tatt bringebærkapsler og akkupunktur. Merker nesten ikke kynnere en gang. Er livredd for å måtte bli satt igang. Åh hvorfor skjer det ingenting. Slimpropp eller vann har jeg heller ikke sett noe til. Litt vondt i ryggen er det eneste jeg merker. Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet så godt hvordan du har det!!!Er 4 dager over termin jeg og nå begynner tålmodigheten min å bli satt på prøve gitt...Leter etter tegn så jeg blir gal og våkner like skuffa hver morgen for at ingenting har skjedd...=( Har mye sterke kynnere og vondt i ryggen jeg da, men føler at kroppen min lurer meg. Men den som venter på noe godt venter vel ikke forgjeves=) Lykke til MR29, så får vi håpe at noe skjer for oss begge snart!!klem

Skrevet

Har to uker til termin, og har prøvd ut nesten alle de samme rådene som du. DE VIRKER IKKE :) Baby kommer når den er klar!

Prøvde mange forskjellige råd da jeg fikk førstemann og...ingen effekt. Gikk 9 dager over termin.

Jeg har tro på at sex og det å gå turer/vugge med hofter kan bidra over tid til at fødsel kommer igang (modning, baby synker lenger ned i bekkenet), så det gjør jeg nå.

En oppmuntring: Sist gang hadde jeg ingen tegn på fødsel i forveien. To dager før fødselen starta ble jeg strippet, hadde da to cm. åpning. Men jeg merket iNGENTING på kroppen ellers før fødselen plutselig var igang, da jeg våknet om morgenen. Da først gikk slimproppen, og vannet gikk 2 timer før barnet var født.....

Det kan skje fortere enn du aner! Skal tenke på deg! Klem, og lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...