selfangerkjerringa Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hun er så utrolig glad i å sove... vanligvis må jeg vekke henne litt før åtte om morran så vi kommer oss i barnehagen i riktig tid. Men nå i ferien har jeg latt henne sove til hun våkner av seg selv. MEN... idag er altså en vanlig sommerdag her i ka-ping-heimen, OG 3-ÅRINGEN SOVER FORTSATT!!! Igår gikk jeg opp og vekka henne kl 09, og hun stakk et bustete hode opp av dyna og snøvlet noe i retning "kan jeg få sove litt til mamma". Jeg gikk ned igjen og tenkte at hun våknet nok snart. Men 1030 sov hun fremdeles, da gikk jeg opp og dro henne ut av senga. Hun legger seg ikke særlig mye seinere enn vanlig heller... vanlig leggetid er 1930-20, nå er den 20-2030. Skal jeg bare la henne sove?
selfangerkjerringa Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juli 2007 Må forøvrig legge til at hun alltid har vært Bmenneske, helt fra fødsel.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 he,he-luksusproblem;-)Hadde latt henne sove,og lagt meg selv og jeg hvertfall:-)Åh,det hadde vært deilig det,sove lenge...
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg hadde prist meg lykkelig om min sønn var slik. La henne sove så mye som mulig - hun trenger det jo.
selfangerkjerringa Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 Har ei jente på 6 1/2 mnd også, så jeg kan nok ikke legge meg ned sjøl nei Hun våkner 0730-08 hver dag uansett hvor trøtt mamma'n er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå