Gå til innhold

Syvsovende 3-åring... what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er så utrolig glad i å sove... vanligvis må jeg vekke henne litt før åtte om morran så vi kommer oss i barnehagen i riktig tid. Men nå i ferien har jeg latt henne sove til hun våkner av seg selv. MEN... idag er altså en vanlig sommerdag her i ka-ping-heimen, OG 3-ÅRINGEN SOVER FORTSATT!!! Igår gikk jeg opp og vekka henne kl 09, og hun stakk et bustete hode opp av dyna og snøvlet noe i retning "kan jeg få sove litt til mamma". Jeg gikk ned igjen og tenkte at hun våknet nok snart. Men 1030 sov hun fremdeles, da gikk jeg opp og dro henne ut av senga. Hun legger seg ikke særlig mye seinere enn vanlig heller... vanlig leggetid er 1930-20, nå er den 20-2030.

Skal jeg bare la henne sove?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må forøvrig legge til at hun alltid har vært Bmenneske, helt fra fødsel.

Skrevet

he,he-luksusproblem;-)Hadde latt henne sove,og lagt meg selv og jeg hvertfall:-)Åh,det hadde vært deilig det,sove lenge...

Skrevet

Jeg hadde prist meg lykkelig om min sønn var slik. La henne sove så mye som mulig - hun trenger det jo.

Skrevet

Har ei jente på 6 1/2 mnd også, så jeg kan nok ikke legge meg ned sjøl nei :) Hun våkner 0730-08 hver dag uansett hvor trøtt mamma'n er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...