Gå til innhold

Andre med termin 21.juli??


M&T&N

Anbefalte innlegg

Noen med termin 21.juli som ikke har fått enda? Jeg er 2.gangs å trodde jeg skulle få før tiden,fordi førstemann kom 4 dager før,mn den gang ei! Er så lei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg venter nr 3 førstemann kom dagen før termin og andre kom 5 dager før termin, Så håpet på å få litt før jeg også. Har termin 23/7, så kommer vel snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også andre gangs fødende med termin 21/7... Fødte 2 dager før termin sist, så trodde jeg skulle føde før nå, men ser ikke slik ut... Ingen tegn til fødsel iallefall!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten... Har termin 20 juli. Men jeg er foerstegangs, saa forventer vel egentlig aa gaa over tiden. Men jeg foeler meg rimelig klar naa. I natt droemte jeg at jeg pakket sykehusbagen, at jeg hadde rier og alt mulig. Men den gang ei. Ja ja, hun kommer nok naar hun er klar,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 21 juli ja, er førstregangs å kjenner ingenting. Går bare å håper for hver dag som går at det skal skje noe men den gang ei....begynner å bli ganske lei nå å vil bare ha lille gutt ut. Men er forberedt til å gå over tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre det er andre som er i samme situasjon..ikke kjekt å gå å vente,vil bare ha det overstått,å bare holle å beundre dn lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 21.7 og 2. gangsfødende her også. Fødte i uke 32 pga vannavgang sist gang. Trodde ikke jeg skulle føde så tidlig denne gangen, men hadde aldri trodd at jeg kom til å gå helt til termin. Ikke antydning til fødsel på gang her. Får sikkert augustbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin den 21 juli og er 2 gangs.Likt som deg fikk jeg også 4 dager før termin sist.Hadde aldri trodd jeg skulle gå lengre denne gangen,begynner å bli lei nå ja.

Har hatt masse kynnere/modningsrier i flere uker nå,de kommer så langt som til da jeg husker at fødselen var i gang sist,men så stopper de opp i stedet for å ta seg opp.Kjedelig!

Har du noen tegn til fødsel?

 

Få høre videre hvordan det går med deg da.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin i dag 20.juli men ser ikke ut som prinsessa er klare selvom alt er modent og har åpning og dette er nr 5 så det blir nok å bare smøre seg med tålmodighet og vente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få spørre om du har fått de andre til termin? Venter nr 3, førstemann kom 1 dag før termin og andre kom 5 dager før. Er veldig utolmodig denne gangen, gleder med sånn til å komme i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er den store dagen her. Ikke antydning til at noe fødsel er på gang her, nei.

Dere andre da, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei- ikke et døyt. Også termin i dag- men nå er det vel bare å gå for 27072007?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde termin 21. Dette er 3. Gikk 6 og 4 dager oveer med de to andre. Håper det ikke blir så mye over enn det denne gangen. Har hatt masse kynnere og nedtrykk den siste måneden, så har vært overbevist om at jeg skulle føde før termin, men den gang ei!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe tegn til fødsel her heller,kjedelig!

Har hatt masse kjynnere/modningsrier de siste ukene men nå har de jaggu gitt seg.

Få høre videre hvordan det går med dere andre da.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kastet opp flere ganger i dag. Er dette normalt/tegn på at fødsel nærmer seg? Ingen "andre" tegn til fødsel enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her- hadde termin 13 juli.. Så nå er jeg veldig klar for å få ut den lille krabaten. Han har for tiden sin egen tour de france inne i magen- full fart, spesielt når jeg skal sove. Phu. Har gått med vonde kynnere (av og til m 10 min mellomrom- i et par timer for så å gi seg.. Det er nedtur det!!), mensmurringer og stikk nedover i to uker- men nå må det jo bare skje noe snart:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går iallefall ennå... Bare 2 dager overtid ennå, men rart hvor utolmodig man blir... Idag skal jeg gjøre husarbeid bare for for å sette igang noe her... Orker ikke vente lenger!!! :( Sikker på at denne babyen blir kjempestor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos jordmor og fått time til overtidsvurdering på sykehuset onsdag 1.8. Noen som vet hva som foregår da? Setter de i gang fødselen eller er det bare en sjekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok ikke satt igang da, dessverre. De tar ultralyd, og sjekker ellers at ungen har det bra. Du blir bare satt igang hvis det ikke står bra til med babyen. Hvis du foreksempel har for lite fostervann eller at babyen er stresset på en eller annen måte.. Håper det starter av seg selv før det! For min del også, skal på overtidskontroll på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom lille Julie den 27.07, 6 dager på overtid. Hun var 4290 gr. og 54 cm. Med tanke på at det var nesten 2600 gr. mellom førstemann og Julie, var dette en beinhard opplevelse med verdens beste premie. Både mor, far, storebror og wowsen er utrolig stolte.

Hvordan har det gått med dere andre med termin 21.7?

 

Gleder meg til å treffe er det mulig74, lykke, kamilah og olgita med unger. Håper det går bra me dere og ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...