¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Noen som har bestilt fra Jojomamanbebe.co.uk?? Ka må æ betale i toll for varer fra england? Pakken inneholde tåteflaske og en termos....max 1-2kilo tung pakke. Hvordan er de reglene?
bomper`n Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 vet ikke helt hvordan fraktkostnadene blir, men det må da stå på siden et sted.. det er toll på alle handler i utlandet på over 200 kroner.
Arwen* Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Toll på ca 100 kr, på pakker inntil 1000 kr. Så kommer moms i tilegg, på 25 % av hele summen på bestillinga inkl porto.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Yupp, men hvis du vil unngå toll og moms osv så handle for 200 kr eller mindre og du betaler kun for varen og fraktkostnader :-) Og DA begynner det å bli billig :-) Fraktkostnadene kommer utenom de 200 du kan handle for. Jeg handler ofte fra USA¨: fraktkostnader og det jeg handler for er nesten likt! Men når jeg handler shampo, hudpleieprodukter osv så lønner det seg likevel. Sparer 100-lapper hver gang sammenliknet med om jeg skulle kjøpe det hjemme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå