Gå til innhold

Hjelp til netthandel og toll?? Noen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt fra Jojomamanbebe.co.uk??

 

Ka må æ betale i toll for varer fra england? Pakken inneholde tåteflaske og en termos....max 1-2kilo tung pakke.

 

Hvordan er de reglene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt hvordan fraktkostnadene blir, men det må da stå på siden et sted.. det er toll på alle handler i utlandet på over 200 kroner.

Skrevet

Toll på ca 100 kr, på pakker inntil 1000 kr. Så kommer moms i tilegg, på 25 % av hele summen på bestillinga inkl porto.

Skrevet

Yupp, men hvis du vil unngå toll og moms osv så handle for 200 kr eller mindre og du betaler kun for varen og fraktkostnader :-) Og DA begynner det å bli billig :-) Fraktkostnadene kommer utenom de 200 du kan handle for. Jeg handler ofte fra USA¨: fraktkostnader og det jeg handler for er nesten likt! Men når jeg handler shampo, hudpleieprodukter osv så lønner det seg likevel. Sparer 100-lapper hver gang sammenliknet med om jeg skulle kjøpe det hjemme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...