buggi med 2 jenter Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Nå skal min mann snart ha pappa permisjon i 6 uker.Hvordan var det en gjorde det igjen med persmisjon søknaden til han? jeg hadde bare vikariat så jeg fikk pengene av nav og da ble det jo litt anderledes. I tilegg har jeg glemt litt hvilke skjema og hvordan en søkte:)
selfangerkjerringa Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Burde ikke sånt vært ordna rundt fødsel? Vet ikke helt hvordan man "søker" og hva en søker om heller jeg da... gubben fikk spmål fra sjefen om når han skulle ha de seks ukene sine, og så ble de enige om når. Det var vel et par uker før fødsel tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Men søkte ikke han sammen med deg? Da du søkte om permisjonspenger, skal de trekke fra det han skal få.
Brillemamma Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Bare gi beskjed til nav når han skal ha pappaperm. Trenger ikke fylle ut noe. Vi fyllte heller ikke ut i min perm søknad når han skulle ha pappaperm, de sa vi kunne bare gi beskjed om det senere når vi visste.. Så må arb.giveren til sambo sende inn lønnings opplysninger til nav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå