julaugmamma Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg sliter litt med å finne en grei sovestilling, hovedsaklig pga BL. Har noen noen gode tips og triks som kan hjelpe for at det i det minste er litt behagelig å ligge å vente på å sove? (Har lest det før, men når blir man høygravid og når blir man fødeklar?)
Kosel Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 høygravid når det er 40dager igjen vel.. fødeklar når det er 21... når det kommer til sovestilling må jeg hvertfall prøve meg frem fra natt til natt, og skifter ofte i løpet av natten for at det skal bli noe søvn i det hele tatt.. Men bygger opp med store puter slik at jeg ligger/sitter i stort sett alle stillinger.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg må også bygge opp rundt meg med puter:-) Jeg har lagt en dyne og en pute under madrassen ved hode enden slik at sengen skråner oppover også har jeg en stor pute mellom knærne når jeg ligger på siden. Ble litt keitete forklart dette...he he
l1ch1 Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 hei - i tillegg til den obligatoriske puten mellom bena ( og husk at det er viktig å få støtte mellom anklene også) synes jeg det er bra med en pute stukket inn bak ryggen også når jeg ligger på siden. Det gir støtte og i tillegg kan jeg avveksle med å legge meg halvveis over på rygg innimellom - slipper å skifte side med alt styret det innebærer med puter og dyne og mage :-S
julaugmamma Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 Takk! får lete fram noen puter og dyner etter at snuppa er i seng :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg er så plaget av BL nå at jeg sliter ille med søvnen, men noen tips kan du få av meg. Jeg ligger på siden med pute mellom bena, flik av dyne under magen, har kjøpt et glatt laken som jeg har brettet under meg og kan skli fra ene siden over til andre på (noen bruker pose/søppelsekk under laken, men kan føles litt klamt), og kjøpte meg en silkeboxer for å gjøre det enda lettere å skli (har vokst utav den nå). Jeg klarer sjelden å snu meg over nå lenger, så bruker i stedet å sette meg opp og legge meg med hodet i fotenden for å skifte stilling, lettere det. Håper noe av dette kan hjelpe på nattesøvnen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå