Gå til innhold

Legger dere barna senere i ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover de da lengre om morgenen? Er litt usikker hva jeg skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg legger ikke snuppa senere, men om vi er avgårde så stresser jeg ikke med og reise hjem sånn at hun får lagt seg tidlig. Men nei, her funker det ikke med lenger oppetid, da våkner hun bare enda tidligere. Gidder ikke og "kjøre" inn noe sånt nå, bare 4 dager igjen hos meg før hun skal en uke til pappaen, og så er det på'n igjen med barrnahage. Koster nok mer enn det smaker for vår del :o)

Skrevet

Vi var på ferie i forrige uke, og da blei det senere kvelder enn vanlig på junior - han er 2,5 år. Så han var sjelden i seng før halv ti, noen ganger ti. Men han sov lengre om morgenen og ja. Tidligst han våknet var kvart på ni.. Men nå som vi er hjemme igjen og det ikke er noe som skjer så prøver vi å ha han i seng til senest ni..

Skrevet

Du må prøve deg fram. Det tar lang tid før våre sover lengre om morgenen nå de legger seg seinere. Så det er mange dager med trøtte og sure unger, før man er inni det. Legger de ikke bevisst senere, men er litt slappere med at de MÅ i seng etter b.tv og kvelds. Men legger seg ikke senere en 20 00 uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...