Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 vet ikke om dere alle startet inne på bli gravid forum som jeg gjorde.. men jeg kom til å tenke på noe.. den gang snakket vi alle om tegn på graviditet, laget lister.. med overskrifter som "tror dere jeg er gravid?" "GRAVID??" osv.. nå leter vi igjen etter tegn, tegn på fødsel, vi lager igjen lister, igjen er det overskrifter "er det min tur??" "kan det være?" face it.. vi er besatt av lister.. hehe.. synes bare det var litt morsomt... (en gang i mellom kikker jeg iallefall forbi både bli gravid og 1 og 2 trimester..oen gang svarer jeg oxo på noen ting.. synes synd på de på bli gravid som strever, så jeg synes jag skyller dem det, hvis dere forstår.. flere som har det sånn??)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 jeg skjønner godt hva du mener, men svarer ikke så mye for det er somregel spørsmål om noen har opplevd at det går bra fordeom de blør osv (tenker på sa) leser veldig mange slike innlegg..føler jeg ikke kan svare på det, har mistet 9 ganger og vil ikke ødelegge noe håp for de som er i en usikker situasjon. (prøver å gi noen råd da) men hvet det er mange som setter pris på svar fra oss som har kommet så langt i svangerskapet, husker jeg selv gjorde det. =) så bare fortsett med det, det er en veldig lettelse å få slike svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå