Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Vi skal velge mellom aa ha vielsen kl 13 eller 15. Det var da de hadde ledig den dagen vi ville gifte oss. Vi har litt problemer med aa velge... Kl 13 er liksom litt tidlig, mens 15 litt sent... Hva synes dere? Og hvordan ville da et eventuelt program for middag/fest bli? Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ville ha valgt kl 13. Tiden går så fort og for at det ikke skal bli så veldig sent. Vi hadde vielsen kl 12,og hadde bedt gjestene til kl 15.Middagen kom igang ca kl 16,og den tok ca 4 timer( mye lengre enn vi hadde trodd ),så da var kl 20 allerede. Det er en lang dag med mye inntrykk:-)
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 jeg ville også valgt kl 13 i steden for kl 15.....da blir ikke middagen og kaffen etterpå så veldig sent...vi skal i kirken kl 14, og fotograf kl 15 og vi har ikke helt bestemt når vi skal ha middagen ennå siden det er så lenge til
.. ;-) .. Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Vi har valgt vielse klokka 13., men har også vært utradisjonelle å valgt fotografering før vielsa..
Bebis08 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Vi hadde det samme valget og valgte 15 fordi jeg ville ha god tid på å gjøre meg klar, samtidig som jeg tenkte litt på gjestene som kan få tid til å gjøre andre ting først :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 vi hadde vielse kl 15 og middag kl 18. alle bryllup jeg har vært i har vært omtrent på disse tidene. etter vielsen var vi hos fotografen, mens gjestene gikk enten hjem eller til festlokalet. der hilste de på ukjente, så på presangene og fikk drikke og frukt. middagen varte vel en 3-4 timer, litt underholdning etterpå, så kaffe og kaker og litt underholdning etter det igjen også. avslutningen var i 1-130 tiden.
♥Snulder Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 15.00!! Da slipper dere å begynne dagen før hanen galer!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Vi gifter kl 14. fotografering kl 15 og middag ca kl 17. Synes det høres ut som et bra tidsskjema.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 vi har kl 15,er de eneste som gifter oss i vår kirke og skulle ønske det var kl 13 i stede!!
LinTin Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 Vi skal ha vielsen kl 15. Vi håper på å få startet middagen kl 17:30/18:00 slik at det ikke blir så sent for kaffegjestene. Vi vil ikke ha kaffegjestene så alt for sent, senest 08:30
Maritbrud Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Vi har vielse kl 13. Skal så ha familiefotografering gjort profesjonellt i en park utenfor kirken. Deretter drar vi litt utenfor Oslo med forlovere og fotograf for å ta de "ofisielle" bryllupsbildene. Fotografen sa at hvis man regner 3,5 timer fra vielsen starter til man setter seg til bords så vil man i alle fall ikke få for dårlig tid. Siden vi kommer til å bruke litt lengre tid utenfor kirken enn det som er vanlig og at vi drar en bit avgårde for fotografering satser vi på å invitere til middag kl 16 eller 16.30 (er ikke helt sikker...). Kjøkkenpersonalet i festlokalet åpner slik at folk kan dra rett dit etter vielsen hvis de vil. Vi skal tilby frukt og aperetiff som ventesnacks. Marit :-)
Arb.ledig husmor Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 vi hadde valget mellom kl 14, 15 og 16, og valgte klart kl 14... Men tror kanskje eg hadde valgt kl 13, iallfall om du ser for deg at du vil ta bildene etter vielsen... Vi gifter oss kl 14, og skal være hos fotografen kl 15.15. Er da i lokalet vårt rund kl 16.45... Og middag tippe eg blir halv seks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå