Gå til innhold

Flere som er våken i natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med auau kynnere/rier som kommer ganske regelmessig nå, men er sånn i tvil om jeg skal ringe føden.. :-/ Tror de stengte inntaket ved midnatt..

Pluss at jeg er VELDIG treig av meg når det kommer til sånt..

slimproppen gikk på mandag, og tirsdag kom det enda litt slim, men mer blodig/brunaktig og så har jeg hatt murringer i ryggen hele dagen. og i natt har det kommet veldig utblandet blod når jeg har tørket meg..

Så dette er forhåpentligvis starten på noe, men synes ikke det er SÅÅÅ vondt liksom..

Jeg kommer meg greit gjennom riene enda, selv om de begynner å bli veldig intense, og noen sinnsyke tak i ryggen.

Flere som sliter seg gjennom natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann! Spennende at du er såpass igang da!

Joa..våken jeg og...ikke lett å få seg noe søvn om dagen!Formen min er grei,men jeg får søren ikke sove om dagen...ehh..natten;-)

Lå en god stund med sammentrekninger,nedpress og rygg-vondt istad...Begynte seriøst å tro at noe var på gang,men det har roet seg litt nå.Hadde mens-termin i går,men har ul termin om 17 dager.(3.august)

Nå har jeg dyttet i meg 3 brødskiver og et glass melk.MÅTTE plutselig ha litt mat.Merkelige greier å være gravid altså..hehe..

Lykke til til deg hvis det skjer noe i løpet av natta!

Skrevet

Har det skjedd noe mer her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...