Gå til innhold

sykkelvogn i trondheim....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor selger de billige og brae sykkelvogner? eventuellt brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumt jeg bor her,nå! Har ei i bua som du kunne fått kjempebillig!

Skrevet

å ja jett om!!! :-) har funnet ut at jeg trenger en så sårt....har to berter på 5år og 8mnd....og er blitt alene med dem...kommer meg sannelig ingen vei med dem for tiden....tar oss 1,5 time hver vei til butikken å gå....:-S

Skrevet

Denne her er nesten ikke brukt. Kanskje 3 eller 4 ganger...må vel ta den med når vi flytter,og sykle litt,kanskje? Plass til 2 barn inni der, og den er faktisk veldig fin.

Her vi bor er det enten oppover eller nedoverbakke,og syklinga har jeg ikke drevet med på lenge.

Hadde mer enn gjerne solgt den til deg for en billig pris,ja!

Skrevet

oi såpass ja:-D hmm......finnes der noen bilder? på nett eller noe?

kansje det går å sende den? for går vel å legge den sammen?

Skrevet

hvor mye tenkte du å ha for den forresten?

er i usa du bor....følger med på deg jeg:-D hihi selv om jeg ikke bestandig skriver noe....er så håpløst å skrive på laptopen...:-S

Skrevet

Tror nok det blir veldig dyrt med frakt fra USA =(

 

Ja,den kan legges helt flatt ned.

Skrevet

oi såpass..det var råbillig........ja og det tar så lang tid fra usa....kjøpte en dukke derfra en gang....tok 2mnd å få den...:-S

hmm........tro om de har noen bra på e-bay........hmm........veit liksom ikke hva som er bra og ikke....eneste jeg vet er at de mellom 2-5000kr er for dyrt...:-(

Skrevet

Hjelpes min så dyre de er i Norge! :-O

Sjekket litt på nettet.

Kan du ikke bare sette inn en annonse i adressa? Helt sikker på at noen har en stående,som de selger billig til deg.

 

Skrevet

Hadde ikke ville hatt mer enn 300 kroner for den ,jeg!

Skrevet

ja er helt sprøtt dyrt her for slike ting!!! men forlk kjøper jo så da kommer de jo aldri til å senke prisene...:-(

jo.....det er jo mulig å gjøre....for her jeg bor nå selger jo sannelig ikke folk ting....de bare gir bort i arv osv. osv.......bor i nordnorge nå...men skal muligens nedover til trondheim igjen i neste uke.....og hadde vert s¨å kjekkt å fåt tak i ei mens jeg er der så jeg kan ta den med å spare portoen.....

 

tror det faktisk koster rindt 2-300kr å sende innen norge også skkjønner du......

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...