Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Når kan man tidligst begynne med tampong igjen?
Molait Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Er det ikke etter renselsen er ferdig a? Altså da første mens etter man slutte rå blø. Mener at renselsen (litt ekkelt ord i grunn..) helst skal få "flyte fritt". Kan være sår inni og, og da bør man ikke skape ekstra grobunn for bakterier. Trooor nå jeg da:) Mener dem sa det. Hvorfor er det dumt spm da? Og har ikke lege/jm sagt noe om det?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Synes kanskje jeg burde visst det, hehe.. Har ikke hørt noe om det, og har glemt å spørre om det også. Noe jeg kom på nå bare om jeg skulle få igjen mensen. Er 7 uker siden jeg fødte.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 etter renselsen ja;) ikke et dumt spm det da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå