Molait Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Heeeei:)) JEg kjenner nå til deg iaf...hehe. men nu er det køyetid. Guttungen har ikke skjønt det her med ferie:/ Natta
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Tittei :-) Hvordan går med dere da? :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 BØØØØØH =0) joda,går vel på et vis...må jo d da. lille bajas har starta "trim foreldrer" her.har en egen form for åling,hehe. hs hadde vist heller ikke sett den måten før.men frem går det,og det fort.så late dager er talte,og blomster og pynt snart pakka bort. enn dere da?? er lukas i full fart på gulvplan han å?? så lenge siden jeg har lest om gjengen fra bim =)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Vart skræmt no ja :-D Hehe, ser det nesten for meg :-p Ja Lukas er en for seg selv han, kryper så fort at jeg må småspringe atme han! Alt av pynt og duker er fjærna for lengst :-p Går alene ved ting og klatrer opp på det meste! Har spikra et bord på nederste trappetrinn her, grind passer ikke, eller passer, men det nederste trinnet blir åpent uansett :-) Så blir litt ekstra trim på oss voksne her :-p Så går han når jeg holder han i begge hendene, så skjønt å se han stabber seg frem :-D Tiden går så ALT FOR fort!!!
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Hei kladdesnuppa! Så hyggelig å se deg vimse innom! *savne*
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 han her er fremdeles lat,men da vi kjøpte gåstol (fysjom oss),da skal jeg si det ble fart på han =) men ingen tegn til at han vil på knærne ennå.men prøver å komme seg opp da.han er like bedagelig som før,bare med et litt mere fres over seg,hehe. tillab.......kladdesnuppa? heheheheh =0) savna dere å ser du.har vært innom å lest litt,men ikke skrevet. noe døde i meg i mars.er ikke den samme.men jeg prøver å finne tilbake igjen...selv om ingenting blir som før. har fått masse hjelp av idefixen min =) hun er bare verdens beste og snilleste jente!!! hvordan går det ellers da?? med alle nurkene? di nærmer seg jo året di alle fleste..mnd har virkelig rast av sted.huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå