roxanne_baby snart??? Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 strek på en cb test i dag.. (testet midt på dagen) det er en tynn blå strek. må streken være tykk før det er en positiv test? jeg har uregelmessig mens og vet ikke når jeg skal ha den neste gang. tok derfor en test i dag. har noen andre fått ett slikt resultat på en cb test og vært gravid? eller er det en av de berømte skyggestrekene??
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Ikke vet jeg, men har hørt at en skyggestrek ikke har farge da.. Jeg bruker ikke de testene selv... Du må nok ta en ny en med morgenurin om litt.... Tipper det blir i morgen tidlig?? He, he... Håper at du er gravid da!! ) Lykke til og god natt!
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 da jeg var gravid med sønnen min tok jeg en cb test som fikk svaaaaak strek, jeg mente det var synsbedrag og mente selv at jeg ikke var gravid, men det var jeg! så vi kan vel si GRATULERER!! jeg tok en ny test noen dager senere, og den var det sterkere strek på. ta en til du, sånn fro sikkerhets skyld... lykke til!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hei, Jeg har hørt at en positiv test uansett hvor svak/sterk streken er ... er en positiv test :=) Lykke til .. krysser fingrene for deg!!!!
roxanne_baby snart??? Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 tok en ny test i dag på morgenen.. den var negativ.. er omtrent sikker på graviditet denne gangen, med alle symptomene jeg har. jeg har veldig uregelmessige sykluser så jeg vet ikke helt når jeg skal teste. må vel vente litt til før jeg tester på nytt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå