Gjest Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 først vil jeg ønske alle nye velkommen hit.ser det er en del,så for å nå alle,skriver jeg her ;o) her går nå dagene da...endelig regner det ute,hehe.jada,vet jeg skal tie med å klage på sola...men det er litt tørt ute... lille gogutten har enda sin spesielle åleteknikk.å han stormer gulvet kjapt og brutalt.ingenting stopper denne rakkern nei.ikke bikkja engang =) tenner vil han vist ikke ha.10mnd,og ikke en hvit flekk å se.så sparer jeg tannbørsta som hs sa... ;o) håper dere har det bra rundt omkring.å at sola er kommet frem til di som trenger å tørke opp litt,hehe. klem fra meg å "actionman" =0)
Reveenka Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Så fint å se deg innom igjen - har savnet deg c",)! Her går det i hjemmeferie, men i slutten av neste uke tenker jeg vi laster opp unger, hamster og reiser avgårde litt sånn på lykke og fromme. Så da får dette møkkaværet vi har hatt her på Østlandet se å bli ferdig. Vi hadde tenkt oss en tur til Sommarland i Bø for å bade og sole - men da må det jammen bli litt bedre vær først. Jeg har nettopp vært og hamstret sydenkataloger, enda jeg er en svoren Norgesferietilhenger.......................c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Kan tenke meg actionman er i farta nå ja:-) Her regner det og blåser og er ikke noe trivelig i det hele tatt, men så bor jeg ikke i trivelige trøndelag heller da:-) Synes så synd på alle som har hatt ferie disse ukene, ikke mye solenergi å hente nå om dagen...... Skjønner godt Reveenka som har skaffet seg sydenkataloger.......vi er langt uti planleggingen av neste års Hellastur vi;-) Da er man ihvertfall garantert litt sol og varme:-) Ha en fin dag! klem
Urtete Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hei go´guttklatten! Koselig å se deg igjen - en stund siden sist! Her er det også kommet regn etter uuuuker med tørke. Det gjør godt for brunsvidd natur, men... Kan nå styre meg for dette høljregnet jeg, da! Ha en fin-fin dag! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå