OnlyMe Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Sitter her å holder på å dø av kjedsomhet! Er ikke særlig mye å finne på midt på natta... Men sove, det er ikke et alternativ altså.. For det har jeg tydeligvis ikke lov til:( Nurket som bestemmer her i huset!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 her er døgnet snudd opp ned, gubben er ute og her sitter jeg da=) blir litt potetgull-spising å filmseing kjenner jeg meg selv rett=)
OnlyMe Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Åååå, hørtes koselig ut!! Jeg sitter også her alene, men har verken chips eller film:( Å på tv/internett er set ikke særlig mer å finne på nå Klage og klager jeg nå! Er bare så forbanna lei av å aldri få sove når jeg vil!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 du er ikke den eneste=) sambo har også snudd døgnet opp ned (delvis derfor jeg og har det), han legger seg ikke før i 6-7 tia på morgenen så for han er det rene formiddagen nå=) sover alt for lenge uttpå dagen så jeg føler store deler av dagen går bort og jeg får ikke rukket over alt jeg skulle ha gjort... men men det order seg vel for snille jenter=)
OnlyMe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 Er det samme her, så det er vel ganske normalt da;) hehe Men er ikke masse "viktig" vi får gjort når det blir så lite "dag"! Noe særlig sosialt er det heller ikke :s Men er vel litt slik det blir når nurket kommer også... Må sove når en kan;)
doffine Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 komme hit å spise bacongull med meg me&mini....
OnlyMe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2007 vet du hva? Jeg tar med meg min iskalde pepsi max, og LØPER avgårde:)
doffine Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 åååå iskald brus hørtes digg ut... kom i vei:-))) jeg har skolekritt ogs¨å....
OnlyMe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2007 Kald brus er godt det, men er enda bedre om man har noe å knaske på i tillegg;) Hvilke kritt er det du har? er det de hvite, eller de som er grå og svart også? Elsker kritt, så er stor fare for at du går tom om jeg kommer....
Teltpluggen Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Her er døgnet snudd tvers om.. Mest pga et spill jeg har blitt avhengig av og jeg bare MÅ slå rekorden til mizzy.. Sitter som regel oppe til alt mellom 5 og 7 for tiden og står opp igjen mellom 1 og 3.. Sambo sitter og spiller på DSen som han har kjøpt;)
OnlyMe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2007 Er det jeg sier; det er tydeligvis normalt! hehe;) Hva jobber mennene deres med? siden dere også er så heldig å ha en dere kan snu døgnet med;)
doffine Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 jeg har de gode gamle hvit kritta:-))) kom løpende å spis:-))) jeg har vondt i magen:-(((( mensen er i farta... min kjære jobber i bank han:-)) er litt kos å se han i dress og skjorte ofte:-) syns det er litt sexy:-)))) tihi....
Teltpluggen Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 Han her ferie ATM:) Jobber som produksjonsarbeider. han Lager ting;)
OnlyMe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. juli 2007 Jeg skal løpe så fort disse skilpaddene klarer å bære meg :s Ikke at det hjelper med tennisballer rundt anklene, men jeg kommer meg avgårde:-/ hehe (sikkert ikke vakkert syn!) Du får holde av go'stolen til meg også, tror jeg kommer til å trenge den;) Huff, har aldri hatt menssmerter, men som du forklarte i et innlegg før id ag, så hørtes det ikke noe særlig ut:( Så plutselig for meg at du er veldig rik!! Hehe, gjør det automatisk når jeg hører at folk jobber i bank;) Dress er ALTID sexy!
OnlyMe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. juli 2007 Så utrolig deilig da! Dere skal ikke på ferie nå da? Vet ikke hvor du bor, men her i bergen er det høst, og har vært det en goood stund nå
doffine Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 RIK???? hahahahaha... naaiiii... sulter ikke, men rike er vi ikke:-)) Hadde vært digg om sambo hadde vært bankdirektør da:-)) hehehehe.... Her i oslo er det faktisk regn, regn og atter regn... blæh.. lurer på når sommeren kommer jeg.. ser ut som det blir mye solarium nå hvertfall.. Drar ikke til mallorca i august hvit på kroppen...
OnlyMe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. juli 2007 Nei, det er vel ikke slik at alle som jobber i bank er rik :s hehe Men har liksom den illusjonen da Regner det i oslo? snakket med noen i skien i går, og de var på stranden!!! Så trodde det var dere som hadde stukket av med solen... Sommeren er sikkert over for i år den:( pessimisten i meg våkent her! ÅÅÅÅ, så heldig du er da!!! Vil være med til mallorca! Tror du ikke det er plass til en "liten" høygravid dame i kofferten din? I August skal visst jeg ligge på Haukeland å ha mine verste smerter hittil i livet:s Men gleder meg litt til deg også! Du får tenke på alle oss mens du nyter livet i solen:D
Teltpluggen Skrevet 18. juli 2007 #18 Skrevet 18. juli 2007 Jeg bor omtrent 2,5 timer sør for deg jeg da;) På lille Bømlo.. Så været er ikke akkuratt bedre her;) Hadde vært deilig med ferie.. Men har verken økonomi til det ELLER lappen noen av oss.. Så det får være med drømmen foreløbig;P
doffine Skrevet 18. juli 2007 #19 Skrevet 18. juli 2007 hopp i kofferten min:-)) ikke noe problem-)) så lenge jeg har bikinien min så er jeg fornøyd jeg-)) tihi... Det var opphold i går... men det var langt fra strandvær her... og i dag bøtter det ned på nytt med regn... Har kansje sitti to uker tilsammen på balkngen min her, i hele sommer... møkkavær... vil ha sol og blå himmel... Og marthe.. lappen er dyyyyyr. Jeg fikk sjokk av prisene nå. Jeg tok lappen for 10 år siden. Og da betalte jeg 540 kr for en dobbeltime hos kjørelæreren min. Og nå må en ut med over 900 kr.. grøss. Og en må ha så mye annet i tillegg... uff... det er virkelig noe som tærer på lommeboka...
OnlyMe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 18. juli 2007 Er ikke så langt unna det nei:) Det været!!! Skulle gjort myyye for å komme meg unna, men med termin im 4uker, så er det liksom litt begrenset;) hihi Dere får ta en etterlengtet ferie senere, der skal vi Tenkte når at lille nurket er blitt oppunder året, så skal vi ha klart å spare nok penger til at vi kan stikke av en uke alene å bare kose oss:) Tror vi fortjerner det da;) Også er det jo greit å ha noe å spare til, og se frem til:)
Teltpluggen Skrevet 18. juli 2007 #21 Skrevet 18. juli 2007 DET skal nok vi også Spare opp kontantstøtta elns:P Mine foreldre og resten av folket er i danmark.. Der var det visst 31 grader igår, og noenog 20 idag.. Ikke sånn knallvær med sol og sånt, men i alle fall ikke regn!
OnlyMe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 18. juli 2007 Men da bare sender du meg dato og klokkeslett, så stiller jeg på gardermoen;) regner med at det er der du reiser fra;) Kan ta bikinien som hodepute,så er du sikker på at den kommer med hihi Får håpe solen kommer igjen når fellesferien er over... Den har jo en tedens til å gjøre det da;) *håpe,håpe* Lappen er jo nesten blitt til for rikinger:s er glad jeg tok den for 5år siden, skulle jeg gjort det nå så måtte jeg ha vunnet i lotto først!!! Sykt, hvor mye de kan ta for den altså!!
Teltpluggen Skrevet 18. juli 2007 #23 Skrevet 18. juli 2007 Hehe:P Er blitt veldig for rikinger ja;) Men jeg har en mamma som er så snill! hun har betalt nesten HELE lappen for meg:) Jeg skal være "dagmamma" for brødrene mine til høsten da. siden jeg bare er hjemme likevel, og hun er i jobb nå. Så da blir jeg den som sender de på skolen og slikt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå