Gå til innhold

Hvorfor sitter dere oppe så sent?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her fordi jeg ehm... vet ikke egentlig. Burde strengt tatt vært i seng for lengst..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg holder på å laste opp 500 bilder som jeg skal fremkalle, glemte å sjekke kl før jeg starta med det...

Skrevet

mamma er på besøk for noen dager, og hun har lillegutt i natt.. så jeg nyyyyter tiden for meg selv, og nekter å legge meg enda.. selv om jeg burde :)

Skrevet

Fordi det er ferie;)

 

Skal ikkje sova bort sumarnatta vøttu!

(selv om det pøsregner..)

Skrevet

For to av de tre barna er til mormor, jeg skal se spøkelsestimen på discovery klokka ett i natt, og både jeg og gubben har fri, d er sommer=0)

Skrevet

Fordi det ikke er så sent her.

Skrevet

"Barnefri" på andre dagen, og det merkes allerede på døgnrytmen.

Skrevet

fordi jeg er dum?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

neida, sorterer barneklær utover hele stuegulvet og må få det vekk før jeg legger meg ;Op

Skrevet

Fordi jeg fortjener det:-)

 

Men du har rett, det er temmelig sent. Nå er vi heldigvis på ferie hos besteforeldre, så her sover vi så lenge vi vil:-)

Skrevet

fordi sengen ikke frister

Skrevet

fordi jeg har ferie og som vanlig har klart å snu litt på døgnet=)

Skrevet

Huff..Si det.. Legger meg nå.. :)

Skrevet

Fordi jeg nettopp kom hjem fra en fin rødvinsaften hos en venninne! Huset sover og jeg drikker vann:-)

Skrevet

fordi jeg trenger litt tid heeeelt for meg selv, der jeg kan slappe av, etter huset har sovnet. deeeilig.

Skrevet

Lillegutt var sulten, så sitter oppe med han nå.

Skrevet

Fordi jeg sitter med bilder, som skulle vært levert til modell for en stund siden.. må gjøre meg ferdig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...