Tommage♀♂ Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg sitter her fordi jeg ehm... vet ikke egentlig. Burde strengt tatt vært i seng for lengst..!
så var vi 4 Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 jeg holder på å laste opp 500 bilder som jeg skal fremkalle, glemte å sjekke kl før jeg starta med det...
Hiv o'hoi Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 mamma er på besøk for noen dager, og hun har lillegutt i natt.. så jeg nyyyyter tiden for meg selv, og nekter å legge meg enda.. selv om jeg burde
Nyseryllikberta Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Fordi det er ferie;) Skal ikkje sova bort sumarnatta vøttu! (selv om det pøsregner..)
RundLurt? Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 For to av de tre barna er til mormor, jeg skal se spøkelsestimen på discovery klokka ett i natt, og både jeg og gubben har fri, d er sommer=0)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 "Barnefri" på andre dagen, og det merkes allerede på døgnrytmen.
SnupsaTupsa Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 fordi jeg er dum? neida, sorterer barneklær utover hele stuegulvet og må få det vekk før jeg legger meg ;Op
Luca Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Fordi jeg fortjener det:-) Men du har rett, det er temmelig sent. Nå er vi heldigvis på ferie hos besteforeldre, så her sover vi så lenge vi vil:-)
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #12 Skrevet 17. juli 2007 fordi jeg har ferie og som vanlig har klart å snu litt på døgnet=)
Mammasin Skrevet 17. juli 2007 #14 Skrevet 17. juli 2007 Fordi jeg nettopp kom hjem fra en fin rødvinsaften hos en venninne! Huset sover og jeg drikker vann:-)
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #15 Skrevet 17. juli 2007 fordi jeg trenger litt tid heeeelt for meg selv, der jeg kan slappe av, etter huset har sovnet. deeeilig.
Alba44 Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 Lillegutt var sulten, så sitter oppe med han nå.
Twig Skrevet 18. juli 2007 #17 Skrevet 18. juli 2007 Fordi jeg sitter med bilder, som skulle vært levert til modell for en stund siden.. må gjøre meg ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå