Gå til innhold

Liten penis!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår har veldig liten penis, og jeg lurer på når den vokser seg større?? Den forsvinner likosm inn i huden, og det blir bare hudfolder igjen utenfor i en bitteliten tupp. Noen andre som har vært borti det, og kan dele sine erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Dette høres veldig kjent ut, for sønnen min har akkurat det samme. Vi har også tenkt at den er veldig liten, men jeg har kommet til at det gjør vel kanskje ikke noe. Han har jo ingen problemer med den, og tissingen går jo helt greit. Det eneste er nå når han har begynt å tisse på potte så kiommer tisset av og til utenfor fordi tissen er så liten at han ikke kommer seg helt nedi potta.

Jeg har tenkt at den kanskje vokser seg større, eller kanskje ikke. Det eneste jeg og mannen min har tenkt på er at han kanskje vil få komplekser for den når han blir større, og evt. når han skal få seg kjæreste når han blir voksen. Men den tid, den sorg. Og dessuten så synes jo vi at han er verdens beste og gode gutt, så med liten eller stor tiss så får han nok uansett en god kjæreste...

Skrevet

Sønnen din har neppe like liten tiss når han får seg kjæreste som bryr seg om den slags... Tissen vokser, mest i puberteten.

Skrevet

Det er litt kjedelig nå på sommeren når ungene bader nakne. Da blir det veldig tydelig. Men jeg har sett at peniser hos fireåringer er større enn da de var ett og to år. Stemmer det, dere som har gutter som er i denne alderen? De kan vel ikke ha den samme baby-størrelsen til de kommer i puberteten?

Skrevet

Den vokser litt for hvert år fram til puberteten. Da vokser den seg til voksenstørrelse.

Barn er ikke så opptatt av dette.

• 2 uker senere...
Skrevet

ja, jeg har akkurat samme erfaring som deg, kunne faktisk ha skrevet innlegget selv. Han får faktisk "innovertiss" av og til. På potta går det greit, der er sånn en kant foran som gjør til at han ikke tisser over, men på do må han sette seg godt nedi... Han er tre og et halvt nå.

Skrevet

Jeg lurer på om noen har opplevd at sønnen deres har hatt veldig liten penis, men at den ble større etter et visst antall år? I såfall når? Jeg tror ikke gutten vår har fått større penis siden han ble født, nå er han to år. Det er ikke det at det gjør så mye, men jeg synes det er litt dumt hvis han skal bli mobbet i dusjen på barneskolen...

Skrevet

Flott å se at du får så mange gode og seriøse tilbakemeldinger. Prøvde meg med samme spørsmål på babysiden for et år tilbake, ble omtrent hengt ut som pervers og syk :-( Ble faktisk litt beroliget selv, jeg, av å lese det som står her. Flott.

Skrevet

Jeg tror det er helt normalt. Alle er forskejellige i fasong. Jeg er blitt fortalt at gutter som faar brystmelk har stoerre peniser for en periode fordi de faar i seg mer testosteron, men at penisen er smaabarns-liten til de er 10-12 aar. Hvis detter er sant, saa er det jo over hodet ikke noe aa bekymre seg over.

Skrevet

Det er faktisk noe som heter mikro penis.

Google det så kommer det opp noe på engelsk iallefall.

Skrevet

Hvor stor er det egentlig vanlig å ha når man er to år? 2-3 cm? 4-5cm? Har sett en liten pjokk som hadde ca 6-7 cm, og det så nesten rart ut.

Skrevet

Hva som er vanlig er ikke godt å si. Mine to små gutter er 2,5 og 4 år.

Minsten har kanskje 3cm og eldste 4 cm? Den vokser nok sakte men sikkert mot skole alder skulle man tro. Min gutt på 4 har jo fått lengre m åra ialleall....

Skrevet

Vi har det lit motsatt,syns at gutten vår har så lang penis. Tenker litt på om han blir mobbet når han begynner på skolen..

Vi får vel bare betrygge oss med at liten eller stor,begge deler er like normalt. :)

Skrevet

Tror nok dette varirer veldig fra barn til barn, og at begge deler er like normalt. Går jo an å høre på helsestasjonen om man er veldig usikker.

Den vokser litt hele tiden, og er ikke i babystr frem til de kommer i puberteten.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ikke for å henge meg opp i detaljer, men en liten gutt på 3-5 år har vel ingen penis?? man går da vel ikke rundt å sier det? Tiss er vel mere normalt?

Penis for meg er noe man omtaler større gutter/menn..

men folk er jo forskjellig..

Skrevet

hehe må si meg enig med anonym over, jeg sier da virkelig ikke penisen til sønnen min, men tissen, eller tissefanten, tilogmed snoppen er bedre da må jeg si.

Skrevet

Sønnen vår er 3,5 år og tissen hans har vokst en god del det siste året. Da han ble storebror i fjor høst, reagerte jeg på at hans virket liten i forhold til den nye babyens. Nå har det jevnet seg veldig ut, synes jeg. Med andre ord: Tissen kan vokse litt i rykk og napp også. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...