Twig Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Om en fotograf kom bort til deg, eller spurte deg via venner o.l om du ville stått aktmodell, hadde du takket ja? (og akt trenger ikke være å vise frem for mye) Sitter og prater litt med en som mener det er i underkant av 2/10 som takker ja
LisaColli Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 hmm.. kanskje:) hvis fotografen fikk meg til å se bra ut så, hehe
♡ Rødhette ♡ Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Kanskje.. Har gjort det 2 ganger før.. he he..;o
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Ja, om det var fine bilder og ikke helt naken.. men sånne pin-up girl bilder..da tenker jeg ikke på glamourmodell bilder.. men sånne retrobilder. Hadde sagt ja om jeg fikk rettighetene til bildene.
Tommage♀♂ Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Hahahahahahahahahahahahaha! Hadde jeg svart da. Men jeg er ganske sikker på at jeg ALDRI kommer til å få det spørsmålet, hehe;)
Twig Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2007 Rødhette.. Hehe, kanskje jeg spør deg en gang
♡ Rødhette ♡ Skrevet 17. juli 2007 #12 Skrevet 17. juli 2007 Ja har jo sett at du er ganske flink til og redigere så det kan funke.. ha ha ha... ;o Det var før jeg fødte min sønn at jeg sto for fotografer for og si det.. he he....;oo
Twig Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. juli 2007 Okej, om det var en kvinnelig fotograf da?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 #15 Skrevet 17. juli 2007 Altså, jeg mente at jeg nok hadde sagt ja....forulerte meg som en dorull der...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juli 2007 #16 Skrevet 17. juli 2007 Får jeg rettighetene og du tar fine bilder så jadda..
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #17 Skrevet 17. juli 2007 Om det hadde vært en seriøs fotograf så (for eks fra fame eller et annet studio jeg kjente til) som hadde tatt smakfulle bilder og jeg hadde hatt rettighetene
Twig Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 18. juli 2007 En fotograf har opphavsrettighetene uansett
silhah og emilie Skrevet 18. juli 2007 #20 Skrevet 18. juli 2007 ja faktisk..men jeg tviler på at det kommer til å skje hehe:) så lenge det var smakfulle bilder så
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #23 Skrevet 18. juli 2007 Ja, men jeg tenkte mer på at han måtte ha spurt meg før han brukte bildene til noe at jeg godtok det først liksom..
silhah og emilie Skrevet 18. juli 2007 #24 Skrevet 18. juli 2007 ja da hadde jeg muligens svart ja faktisk
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #25 Skrevet 18. juli 2007 Ja så lenge det var fine bilder, photoshop brukes for å gi meg hud UTEN strekkmerker og jeg viser ikke mine edlere deler av kroppen så... hgehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå