Labbetøs Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Vi har besøk fra USA. De ville gå en kort kveldstur i nabolaget, og det var jo greit det. Vi tilbød dem å ta med en tlf, men de ville ikke. De har med kart (riktignok et dårlig et uten gatenavn). N har de vært ute i tre timer, og jeg begynner å bli seriøst bekymret. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Jeg hadde nok tatt bilen en runde og tittet litt etter de ;-)
Tommage♀♂ Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg ville satt meg i bilen og kjørt på leting om jeg ikke var alene med barna
Labbetøs Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Mhm. Men jeg aner ikke hvilken retning de gikk (det er et edderkoppnett av gater her, ikke bare høyre og venstre liksom). Og snuppa sover. Gubben er her, så jeg kan jo hive ut han (vil ikke dra selv siden snuppa styrer værre enn verst for tiden, håper det er tenner). Dere syns vi bør lete nå altså?
Hiv o'hoi Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 vel.. altså, er det noen barer, restauranter eller noe i nærheten? Kan jo hende de tar seg en pils eller to liksom..
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Er det øde der dere bor,eller mye naboer? Jeg hadde nok lett,men de spør kanskje noen om veien tilbake hvis de husker navnet på gt....
Labbetøs Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2007 Ja det er det, men det er litt langt og de vet ikke veien dit. Og det er i motsatt retning av dit de skulle gå. Vet ikke hvor de skulle gå, men opp i nabolaget liksom. Tviler på de er å pub. Ikke har de med noe heller. Ikke pengbok eller noe.
Hiv o'hoi Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 hm.. nei,da hadde jeg nok lett etter de.. begynner jo å bli sent liksom. går jo ann å kjøre rundt litt, stoppe om man ser noen og spørre om de har sett to amerikanere på villspor
Northernlights Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Du vet disse amerikanerne..de skal nå borti alt! Sikkert møtt noen og blitt bedt inn på kaffe,hehe..
Labbetøs Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2007 Vet du, det tviler jeg ikke på. Hehe. De sitter vel inne hos naboen og kokkelurer. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå