Tide-li-bom Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 hvordan har det fungert på dere, og hvor satt akupunktøren nålene og hvor mange nåler??
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Tror hun satte 15 nåler i hodebunn på panna 3 i øret mellom pekefinger og tommel innsiden av leggene oppe på rista på foten, nesten ved stortåa under kulen på siden av hælen 2 på magen Kjente det godt nederst i magen, og magen var steinhard hele dagen. Har vært omtrent likedan hver gang. Jeg har tatt det 3 ganger. Ble veldig trøtt etterpå, viktig å drikke MASSE!!! Hun brukte også strøm og luftakupunktur.... Etter andre behandling havnet jeg på sykehus med rier, men det stoppet opp igjen...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Skal til jordmor neste tirsdag, og da skal hun prøve modningsakupunktur. Det er 2 dager før termin, er ikke det litt sent?? Om det ikke har skjedd noe til da selvsagt... Når jeg nevte det første gangen sa hun at det var tidsnok i uke 39, men hun har ferie denne uken, så da blir det i uke 40.
ljuba Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har fått akupunktur fire ganger nå. Samme punkter som nevnt over. Har følt meg veldig trøtt og avslappa etter hver gang. Var til jm for to dager siden som sjekket meg. Var da kjempe moden, hadde to cm åpning og alt var egentlig helt klart:) Har en uke igjen til termin. Så nå er det bare å vente til babyen også er klar. Men håper hvert fall på en lettere fødsel når den først setter i gang siden alt er så klart:)
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Jeg fikk beskjed at det var forskjell på hvor langt inn man stakk nålene og hvor mange som blir satt ettersom hvor langt man har igjen til termin. Så hvis du får modningsakupunktur i uke 40, setter de nok mer på deg enn de gjør på meg som er i uke 37 nå.... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå