Mamma i februar=) Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 herregud, som jeg hata å være gravid!!! men nå savner jeg det som bare det! følelsen av å ha en person inni meg var jo helt spesiell...og sparkene og all forventningen....åh....som jeg savner det! flere som har det sånn? jeg er sikkert rar men! hehe
noegodtivente Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 jeg elsket å gå gravid!!!! savner det ofte :-) Håper å kjenne følelsen igjen!!!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Eeeeeeeelska å gå gravid savner det massa... Men så er det på`n igjen på nyåret ...... Hihi
-spent- Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Nei, du er ikke den eneste som har det sånn gitt:) Helt merkelig, men savner det helt utrolig masse!! Skal ha flere barn ja, hehe:)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Jeg ER gravid, høygravid i tillegg...så jeg savner det ikke He-he..men gjør vel det etterhvert jeg og.....bare gleeeeedet meg til lille babyen er ute.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg savner deg også.. Tanken på å kanskje bare være gravid en gang til , maks to.. er nesten litt trist å tenke på! ( sambo heller mot to barn, mens jeg heller litt på tre..) =) Gleder meg til neste år.. for da skal vi prøve igjen.. Må bare jobbe meg opp litt først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå