Gå til innhold

svigermor kommer til å fly ned dørene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og sambo har akkurat flyttet til et mer sentralt sted...leiligheten vi leier er rett ved svigers...noe som er helt greit. MEN i dag kom svigerfar innom for å se på vaskemasjina vår å begynner å fortelle at svigermor kommer til å renne ned dørene her for å ta med vesla på gåtur...som såklart også er greit. men så fikk jeg vite i dag av svigerfar at svigermor var på vei til oss i går for å ta med vesla ut på gåtur...uten å ha gitt noe som helst beskjed til oss at hun kom. hun ble møtt i døra av gjester, så den gåturen ble satt på vent...

fortalte til sambo nå at det hadde vært greit om hun sa ifra at hun kom...han ble søren meg sur...er jeg så urimelig da? syntes det er kjempe flott at svigers bryr seg, men det er snakk om en bitteliten mld eller form for beskjed om at de kommer for å ta henne med ut på noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

........si på en litt humoristisk måte at du ikke liker å langtidsplanlegge, men tar tingene på sparket, så du synes det ville ha vært kjekt om hu hadde giddet å sjekke om du var hjemme slik at hun slapp bomturer.

.......blir hu sur da, så får hu bare bli det ;)

Skrevet

Hvis hun kommer uanmeldt må hun også regne med at det ikke passer hver gang. Hun blir nok ikke sur for det, men kanskje det går opp et lys om at hun skal slå på tråden først ;)

Deilig med besteforeldre som vil hjelpe til og være sammen med barnebarna sine da :)

Skrevet

Det er jo samoeren din som egentlig skal gi beskjed, men menn er jo som kjent menn...

Neste gang hun dukker uanmeldt opp hadde jeg sagt at du er på vei ut eller noe i den dur, men at det passer fint en annen dag som du bestemmer! Et slikt problem er det veldig viktig å averge med en gang. Dere har deres liv, og svigers har sitt liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...