Gå til innhold

fytterakker'n!!! æsj!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger på rommet, i senga, og HØRER MUS eller noe kravlende enten på loftet eller i veggen.... *grøsser*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe...ikke moro høre på det nei...vi har fuglerede i taket..hører det flakser og kravler..får ikke sove,hjelper å banke et par ganger i veggen..thihihi

Skrevet

den løper fram og tilbake OVER hodet mitt!! hører de ekle små beina flyr av gårde.. Kan bare glemme å sove inatt her ja!!

Skrevet

by the way! fuglerede er ikke bedre tror jeg..Hehehe... ekkelt!

Skrevet

uff, slik vi hadde det i vinter det! BLÆ! Hadde opp musefeller, og det tok knekken på rakkerne! Men er vel på'n igjen til høsten :s

Gleder meg til huset vårt er ferdi!! Nye hus har ikke mus... DET HAR JEG BESTEMT!!! ;)

Skrevet

nye hus har også mus=P

desverre.. fikk en bak seksjonen min. kalte han egon...=P

(jada, de må jo ha navn de og selvom de skal bort)

skal være ytterst glad du ikke opplevde det mamma gjorde. mamma fikk endag et sikkeli leven fra luftingen på badet, og tenkte at, jaja, da har vi fått rede der og må tette til høsten.

hadde det enda vært så vel.. en dag ble det sikkelig stille og vi ble jo såklart litt bekymret etter en uke med bråk derfra...

etter par uker(max) begynte det røsse ned med larver(HYL) fra lufteluken der bråket kom fra. da var det bare å ringe rundt til bekjente og kjente mannfolk oh håpe på litt hjelp. da viste det seg at en kråke hadde flat ned i lufteluken og sate dødd der, hvorhvad bråket kom fra... stakkar jævel....

ytterst ekkelt i grunn...

Skrevet

æææsj larver er nasty!!

Skrevet

Her i huset er ikke mus noe problem,-

katten min er en skikkelig jeger! :)

Og heldigvis er han ikke av den typen som tar med byttet sitt inn for å få ros! :) :)

Skrevet

ingen katt her, bare en hund som gir F* hehe.. Noen sier at mus er ute nå på sommeren, men jeg hører den på loftet jo!! som løper,kravler og piper av og til....grusomt..! har nok å tenke på rundt meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...