Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jenta mi ble 2 år for en uke siden, nå de siste dagene (etter at vi kjøpe truser) vil hun ikke ha på bleie lenger, hun hyler og skriker når jeg skal ta på (ikke hver gang)! Er det ikke litt tidlig å slutte med bleie nå? I dag tisset hun på potte for aller første gang, da ble jeg så glad! Hva ville dere gjort fremover nå hvis dere var meg? Håper på litt hjelp her! =)
Gjest -<<- Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Klart det ikke er for tidlig dersom hun både er i stand til å tisse på potte og i noen grad kan kjenne når det bør skje. Er hun motivert, så er det glimrende, kutt bleia sporenstreks og regn med en del skift i dagene fremover.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 tusen takk for svar! Men da skal jeg gjøre det jeg! Greit med litt råd her inne, er ikke alltid man vet best selv Spent på hvordan det blir fremover nå! =)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Så lenge vi er hjemme bruker vi stort sett bare truse her og. Totalt dilla om han må ha bleie,
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Hei, takk for svar! hvor gammel er gutten din da? hvor lenge har dere gjort dette da? hvordan har det gått, blir det masse uhell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå