Gå til innhold

Spiral og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min kjenner spiralen når vi har sex. Skal det være sånn? :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tips: du får kanskje fler svar på småtroll eller et sted der folk kan svare anonymt...

Skrevet

Jeg har hørt om dette før ettersom jeg sterkt vurderte spiral

-Nei, det skal ikke være sånn. Gå til legen, så ordner han det enkelt ;o)

Skrevet

Takk for tips, men er dette pinlig altså?

Hihi, det visste ikke jeg:)

Skrevet

Hva er sex, igjen? Har det noe med tomater å gjøre??

Skrevet

Ok, takk for svar. Da tar jeg meg en tur til legen.

Er veldig fornøyd med spiralen ellers, har svært sjeldent blødninger og da max en dag, og har ingen bivirkinger.

Men det er jo litt ubehagelig for han å kjenne den. Bra det kan fikses! :)

Skrevet

Det er litt vanskelig å forklare, men det har (selvsagt!) noe med tomater å gjøre. Noe med tomatplantene tror jeg.....hvordan de vokser......og sånn.......

Skrevet

legen min sa jeg måtte komme tilbake så hun kunne klippe litt på trådene hvis han merket noe:)

Skrevet

Ok:) :)

Da gjør jeg det:)

Skrevet

Det er ikke et pinlig spmål, men jeg vet fler enn meg som velger å være anonyme når det gjelder sex som involverer den man er sammen med. hehhe det hørtes litt snodig ut... du skjønner kanskje hva jeg mener likevel :) Sender deg en pm jeg, istedet for å skrive mer som høres ENDA teitere ut :P

Skrevet

Husker tomater.... Men husker ikke sex......

Skrevet

Hihi skjønner hva du mener, men tenkte det kanskje ikke var så gale og kanskje et "allmennkjent" problem:-o

Jaja;)

Skrevet

Det er ikke uvanlig nei :) Det hender det skjer at mannen kjenner spiralen når han er på besøk. Det er i tilfelle ikke selve spiralen han kjenner, men trådene. Mange får dessverre trådene klippet for kort, da stikker de formelig ut av livmora og han treffer tråd-endene. Hvis trådene er litt lenger, ligger de pent og pyntelig langs innsida av skjeden og han blir gnukkende langsmed dem når han er der - langt mindre ubehagelig altså.

Skrevet

Ok:) :)

Bare det ikke blir for mye ka-ping.............................:-p

Takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...