♡ Rødhette ♡ Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hvis dere har ekstern blitz.. Bruker dere dette også utendørs ?? =)
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 har kamera,men ikke ekstern blitz.Men,for noen år siden tok jeg et foto kurs,og der lærte vi at det ble bedre resultat om du brukte den:-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har av gammelsorten (finnes ikke digitalt) jeg så vet ikke om det kvalifiserer til å svare. Men på mitt er det både innebygget blits, og jeg har ekstern. Men den eksterne har jeg til dags dato ikke brukt, hverken ute eller inne, den blitzen som er holder i massevis. Men så har jeg heller ikke tatt mye bilder i dårlig opplyste rom, men tilogmed motlys takler det fint. Så over til spørsmålet ditt: normalt sett skal det ikke være behov for å bruke ekstern blitz utendørs i dagslys. Men kommer veldig an på kameraets kvalitet, skygger, film (om du bruker det) og fokus.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Tenker ikke på iforhold til lysforhold i den forstand.. Kameraets egen blitz klarer de aller fleste lysforhold mer en bra nok.. Men blitzen blir jo gjerne mere kunstig.. Tenkte på iforhold til at den gjengir fargene mer korrekte, unngår garantert røde øyne og blitzlys på lyse klær og i øyne... grunnen til at jeg spør er jo at kameraet da blir ganske stort.. vanvittig mye og drasse på etterhvert.. he he..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå