OnlyMe Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 menssmerter? har aldri hatt noen vondter i fbm mens... Og her inne er det jo så mye snakk om menssmerter, kynnere,masrier og rier... Hvordan i huleste skal jeg vite forskjell når jeg først får en vondt? (må jo komme snart, siden kun er noen uker igjen)
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 du merker når noe er på gang...det murrer i ryggen og magen..og det kommer vonde tak i magen regelmessig..trenger ikke alltid være vondter som i forbindelse med menssmerter.. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå