Gå til innhold

Prøver igjen... Hva er

Anbefalte innlegg

Skrevet

menssmerter? har aldri hatt noen vondter i fbm mens...

Og her inne er det jo så mye snakk om menssmerter, kynnere,masrier og rier... Hvordan i huleste skal jeg vite forskjell når jeg først får en vondt? (må jo komme snart, siden kun er noen uker igjen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi.... menssmerter er ikke enkelt å forklare til noen som ikke har hatt det.... men skal prøve... er en ubeskrivelig stikkende og krampe aktig smerte som går rundt livmor og eggstokker.. hele veien.. Og kan også gå som et belte rundt til ryggen også... slik er hvertfall de menssmertene mine... kansje ikke den beste måten å forklare på men....

Skrevet

hm.. hvordan beskriver man menssmerter da.. mine er i hvert fall i nederste del av magen og kjennes som kraftig mageknip. har du opplevd å være dårlig i magen kan det kanskje sammenlignes med det. kjenner det godt i ryggen også når jeg har menssmerter. selve smerten i magen er på en måte sentrert i midten og veldig intens. kjennes som om noe trekker seg sammen, og det er jo for så vidt det som skjer også; livmoren har sammentrekninger. vet ikke om du ble noe klokere av det:P

Skrevet

rett og slett, mens smerter er sabla vondt!! vær GLAD du ikke har vært plaget med det!! :)

Skrevet

jeg må innrømme... jeg tar gjerne mandlene på nytt.. bare jeg slipper å ha så sterke menssmerter...

Skrevet

Hjelp :s hørtes ikke ut som noe jeg skal ønske meg nei;)

Men håper bare jeg kjenner forskjell på alle vondtene som sikkert kommer... Litt flaut siden jeg ikke har hatt noen før!

Er det de samme smertene ved kynnere som menssmerter? :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...