Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Da er gaven din kjøpt Nå skal den pakkes og sendes - før helga håper jeg.
tasah Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Ååååå, så spennende! Gleder meg masse til å få pakke i posten, rett og slett noe annet enn reklame og regninger Husk å legge ved et lite hint så jeg kanskje kan finne ut hvem du er da!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Håper jo du blir fornøyd da Var litt usikker på hvilke farger du liker, så jeg gikk ganske enkelt for noe jeg virkelig kunne tenke meg å få selv... hehe
tasah Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Nå gleder jeg meg altså!! Blir vel bursdagsgave på forskudd dette da, har bursdag på tirsdag Kjempespennede, helt sikker på jeg blir fornøyd
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Kom forresten på en ting: du skrev at du kunne tenke deg å strikke litt til jenta di - hva med ullbukse til barnehagen? driver og strikker det selv nå, blir ikke så billig akkurat, men utrolig koselig, og man får den akkurat i den str/farge ungen trenger/vil ha Har ei flott oppskrift du kunne fått.
RajaPia Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Har du en fin ullbukseoppskrift jeg kunne fått også....? Eller noe annet flott til ei på snart 2. Om du kan , så send til : [email protected]
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 må enten få scanneren i orden eller stikke på besøk til foreldrene mine og låne deres... hehe... men jeg kan få ordna det ja bare ikke før over helga ++
tasah Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Hei igjen Jepp, ullbukse står på lista over ting-å-strikke-til-barnehagestart. Har funnet en oppskrift som jeg har tenkt å bruke, men sier aldri nei takk til oppskrifter Har en lang liste over hva jeg skal strikke til henne, Mariusgenser, ullbukse, hel dress, votter, sokker/tøfler, lue og flere tips til hva jeg trenger mottas med takk! Spennende med barnehagestart for aller første gang, tror hun trenger det sosiale med barnehage nå som hun snart er 2 år.
tasah Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 I dag kom pakken!! Og TUSEN takk for en fantastisk flott pakke!! Til alle nysgjerrige, jeg fikk 3 nøster deilig Mohair Kitten garn i skjønne blåfarger, oppskriftshefte fra Sandnes (oppskrifter på tilbehør som luer og skjerf), silkebånd, knapper,litt blått tøy og pynt. Utrolig flott!! Har sett litt i oppskriftsheftet og har allerede funnet oppskrifter jeg vil bruke. Nei, dette var gøy!! Nå må jeg bare finne ut hvem du er... Siden du ikke har skrevet noe kort så har jeg ikke så mye å gå ut i fra, men jeg skal prøve
selfangerkjerringa Skrevet 22. juli 2007 #12 Skrevet 22. juli 2007 Heheheh.... kortet ligger her på benken det... med søte sjiraffer på... fikk nemlig god hjelp av 3-åringen min til innpakking, så det gikk litt over stokk og stein! Men du gjetta riktig ja jeg er din hemmelige venn! Så flott at du likte gaven Tok som sagt utgangspunkt i hva jeg kunne tenkt meg selv, siden jeg også strikker litt, og elsker turkis. Det turkise stoffet bruker jeg til masse selv - sist nå brukte jeg det til lokkene på syltetøyet mitt
tasah Skrevet 22. juli 2007 #13 Skrevet 22. juli 2007 Likte gaven kjempegodt, utrolig flotte farger! Skal komme på noe lurt å bruke stoffet til, pynt på syltetøykrukker var ikke dumt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå