Gå til innhold

tasah!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er gaven din kjøpt :) Nå skal den pakkes og sendes - før helga håper jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, så spennende! Gleder meg masse til å få pakke i posten, rett og slett noe annet enn reklame og regninger ;) Husk å legge ved et lite hint så jeg kanskje kan finne ut hvem du er da!

Skrevet

Håper jo du blir fornøyd da :) Var litt usikker på hvilke farger du liker, så jeg gikk ganske enkelt for noe jeg virkelig kunne tenke meg å få selv... hehe :)

Skrevet

Nå gleder jeg meg altså!! Blir vel bursdagsgave på forskudd dette da, har bursdag på tirsdag :) Kjempespennede, helt sikker på jeg blir fornøyd :)

Skrevet

Kom forresten på en ting: du skrev at du kunne tenke deg å strikke litt til jenta di - hva med ullbukse til barnehagen? driver og strikker det selv nå, blir ikke så billig akkurat, men utrolig koselig, og man får den akkurat i den str/farge ungen trenger/vil ha :) Har ei flott oppskrift du kunne fått.

Skrevet

Har du en fin ullbukseoppskrift jeg kunne fått også....?

Eller noe annet flott til ei på snart 2.

Om du kan , så send til :

[email protected]

Skrevet

må enten få scanneren i orden eller stikke på besøk til foreldrene mine og låne deres... hehe... men jeg kan få ordna det ja :) bare ikke før over helga ++

Skrevet

Hei igjen :)

Jepp, ullbukse står på lista over ting-å-strikke-til-barnehagestart. Har funnet en oppskrift som jeg har tenkt å bruke, men sier aldri nei takk til oppskrifter :) Har en lang liste over hva jeg skal strikke til henne, Mariusgenser, ullbukse, hel dress, votter, sokker/tøfler, lue og flere tips til hva jeg trenger mottas med takk! Spennende med barnehagestart for aller første gang, tror hun trenger det sosiale med barnehage nå som hun snart er 2 år.

Skrevet

I dag kom pakken!! Og TUSEN takk for en fantastisk flott pakke!! Til alle nysgjerrige, jeg fikk 3 nøster deilig Mohair Kitten garn i skjønne blåfarger, oppskriftshefte fra Sandnes (oppskrifter på tilbehør som luer og skjerf), silkebånd, knapper,litt blått tøy og pynt. Utrolig flott!! Har sett litt i oppskriftsheftet og har allerede funnet oppskrifter jeg vil bruke. Nei, dette var gøy!! Nå må jeg bare finne ut hvem du er... Siden du ikke har skrevet noe kort så har jeg ikke så mye å gå ut i fra, men jeg skal prøve :)

Skrevet

Heheheh.... kortet ligger her på benken det... med søte sjiraffer på... fikk nemlig god hjelp av 3-åringen min til innpakking, så det gikk litt over stokk og stein! Men du gjetta riktig ja :) jeg er din hemmelige venn! Så flott at du likte gaven :) Tok som sagt utgangspunkt i hva jeg kunne tenkt meg selv, siden jeg også strikker litt, og elsker turkis. Det turkise stoffet bruker jeg til masse selv - sist nå brukte jeg det til lokkene på syltetøyet mitt :)

Skrevet

Likte gaven kjempegodt, utrolig flotte farger! Skal komme på noe lurt å bruke stoffet til, pynt på syltetøykrukker var ikke dumt da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...