Propellmamma til 2 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Våknet midt på natta av at jeg hadde så fryktelig vondt i magen. Oppdaget at mannen min lå og sov med det tunge hodet sitt oppå magen min!! Var helt øm lenge etterpå. Og i dag har jeg kjent liv, men ikke skikkelige spark slik som jeg pleier.... huff, mye rart man skal bekymre seg for... men er det tull å bekymre seg for dette? Kjenner jo at han beveger seg der inne (er 29+0)
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 det går nok bra skal du se...så lenge du kjenner liv er det nok ingen fare )
nynne78 Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg synes du skal be mannen din straks begynne å bruke sin egen pute fra nå av, og ikke la seg friste av dine myke og deilige former!! : ) Siden du kjenner liv bør alt være i orden, men det kan være en ide å ta kontakt med føden dersom det fortsetter å gjøre vondt i morgen også. Babyen har nok bare fått seg en liten trykk. Den ligger veldig godt og beskyttet inni livmoren og flyter fortsatt rundt i fostervannet, så det skal mye til å klemme den helt flat. Jeg hadde en opplevelse for en tid tilbake (begynnelsen av 30-ukene) da vi hadde hatt sex i misjonærstillingen. Det blir jo naturligvis litt mer press på magen, men er en mye bedre måte for meg å få orgasme på... Hadde ganske dårlig samvittighet etterpå og kjente etter liv hele tiden.
Propellmamma til 2 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Huff, tullete mannen, skjønner ikke hva han gjorde der!! Har da aldri ligget på magen min før. Selv om han fikk seg en lekse i natt, så husket han ingenting i dag tidlig :-p Takk for svar! Kjenner at han flytter litt på seg, så alt er vel bra :-) Skal spise noe sukker før jeg legger meg, så merker jeg vel fort om det er fart i han, tenker jeg :-)
nynne78 Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Sikkert lurt å ta et eller to glass brus el. for å virkelig få fart på den lille babyen. Lykke til videre!!
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Han er sikkert ikke så tullete,han ville bare kjenne på magen og babyen..vær glad for det,selvom han ikke husker det..thihihi ;o)) pappaer blir nok litt rare de også denne tia vi går sånn..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå