Gå til innhold

Mannen min sov på magen min i natt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet midt på natta av at jeg hadde så fryktelig vondt i magen. Oppdaget at mannen min lå og sov med det tunge hodet sitt oppå magen min!! Var helt øm lenge etterpå. Og i dag har jeg kjent liv, men ikke skikkelige spark slik som jeg pleier.... huff, mye rart man skal bekymre seg for... men er det tull å bekymre seg for dette? Kjenner jo at han beveger seg der inne (er 29+0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går nok bra skal du se...så lenge du kjenner liv er det nok ingen fare :o)

Skrevet

Jeg synes du skal be mannen din straks begynne å bruke sin egen pute fra nå av, og ikke la seg friste av dine myke og deilige former!! : )

Siden du kjenner liv bør alt være i orden, men det kan være en ide å ta kontakt med føden dersom det fortsetter å gjøre vondt i morgen også. Babyen har nok bare fått seg en liten trykk. Den ligger veldig godt og beskyttet inni livmoren og flyter fortsatt rundt i fostervannet, så det skal mye til å klemme den helt flat. Jeg hadde en opplevelse for en tid tilbake (begynnelsen av 30-ukene) da vi hadde hatt sex i misjonærstillingen. Det blir jo naturligvis litt mer press på magen, men er en mye bedre måte for meg å få orgasme på... Hadde ganske dårlig samvittighet etterpå og kjente etter liv hele tiden.

Skrevet

Huff, tullete mannen, skjønner ikke hva han gjorde der!! Har da aldri ligget på magen min før. Selv om han fikk seg en lekse i natt, så husket han ingenting i dag tidlig :-p

Takk for svar! Kjenner at han flytter litt på seg, så alt er vel bra :-) Skal spise noe sukker før jeg legger meg, så merker jeg vel fort om det er fart i han, tenker jeg :-)

Skrevet

Sikkert lurt å ta et eller to glass brus el. for å virkelig få fart på den lille babyen.

Lykke til videre!!

Skrevet

Han er sikkert ikke så tullete,han ville bare kjenne på magen og babyen..vær glad for det,selvom han ikke husker det..thihihi ;o)) pappaer blir nok litt rare de også denne tia vi går sånn..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...