bebisdrøm Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hej! Ny her jag! Jag er en svensk tjej på 26. Jag å min sambo har bestemt oss før att børja prøva få barn. Jag er selv adopterad från sri lanka å sambon er " vit". Funderar egentligen bara på hur folk ser på barn av blandras i dagens samfund? Inte før att det kommer påverka mig på nåt sett men vore bara intressant å veta! Ni får førlåta svens-norsk skrivningen her! :0
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hei! VI har ikke merket så veldig mye til det. Enkelte sitter med holdninger fra før i tiden, men det er veldig få. Gutten vår blir behandlet som alle andre og de fleste synes mulatt babyer er utolig søte:o) Sønnen min er halvt afrikaner (nigeria).
bebisdrøm Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Hej! Tack før svar! Låter bara fin fint det der. Tror att det kanske er några som missoppfattade min overskrift...beklagar! By the way... din son låter som en otroligt søt kille!
Mini nr 2 i mars Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hei:) Tanken har aldri streifa meg at noen syns det er noe "galt" med mulatt-barn! Er det noen som tenker sånn? Jeg syns selv de er utrooolig søte, og har inntrykk av at de fleste syns det =) Dere kommer helt sikkert til å få noen helt utrolig herlige barn!!
bebisdrøm Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 Hej! Vet faktiskt inte om folk tenker så men man vet aldrig. Har varit med om lite rasisme selv så det er bara en tanke jag har haft. Otroligt kul då att folk er så posetiva...det visar att verlden går åt rett håll! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå