Anele&Solstråla Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 jeg har det..11+6 , var på majorstuaklinikken
superk Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 tusen takk! Begge dere tok innvendig så tidlig eller?
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Bildet på profilen min er fra uke 13
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Hos meg tok de begge deler. De skulle egentlig ikke ta innvendig, men for å få mest korrekte mål, måtte de det
Athina' Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 De tidlige er innvendig, men de eldste er utvendig.
Anele&Solstråla Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 innvendig på de første..de andre utvendig:)
twoboys & a girl Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Har ikke lagt inn. De tok utvendig ul på meg, var nesten 12 uker da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå