lisepia Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 når begynte dere å få disse "føde-symptomer"?? jeg leser endel innlegg herinne om hvordan dere beskriver hvordan kroppen er og at det nermer seg.. jeg er 33+1 idag.. *har hatt ondt i "høna" i 1,5 uker, fikk konstatert at hodet har festet seg hos legen idag. *har oxo hatt diare i ca 2 uker. (har byttet jern, og spiser blåbær og banan fordi legen ikke synes jeg skal ha noe mot diare fordi det er ikke godt for gravide) *nedprss, ja takk, hele tiden *kvalm, spesielt om kvelden. *kynnere/maserier, (vet ikke hva foskjellen er) *menssmerter hver dag. * og ja, slimproppen gikk siste uke. *masse slim. er det ikke litt tidlig....? på forhånd takk for svar klemz
Kosel Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 folk går med "signaler" i flere uker, kanskje til og med mnd. Det er nok veldig individuelt hvor fort ting skjer..
Noah A*3 daga over* Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 e ikkje sikker...å du har nokken uka igjen...kan jo ringe føden for en sjekk..skader ikke... men i har hatt lynnere/maserier i maaaaaaaaaaange uka... diare også/mye avf menssmerter+++ kvalm også,men det er nok mye pga at ungen har presset slik på... må tenke på at du e snart i uke 35 å da e livmora på sitt høyeste,å da presser det en del på magesekken,å på kvelden har man mere i magesekken enn på morgenen... har også hatt nedpress i mange uker.. men en ting som e viktig å huske på,e at ting som e "normalt" for meg/oss andre her,trenger ikkje bety det samme som deg... så e du usikker,bør du nok ringe jm/fødeavd istedet
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 hei hei, j begynte m å få sånne fødesymptomer når j var 37 uker på vei, og d ble sterkere og nå er j i uke 39 og snart 40 men d er ikke sterke nok rier, har slimpropp enda:) men kanskje du kommer til å føde litt tidligere, men d er ikke sikkert d kan være foberedelser og kanskje livmora og muskler som trener s opp til fødsel:) men sa legen din at d er ikke bra diare for gravide? hvorfor d? ha en fin kveld:)
lisepia Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 altså, man blir jo dehydret av diare, og det er en belastning for kroppen og det kan vist sette fødselen igang.. og oss gavide bør heller ikke ta medisin mot diare fordi det ikke er bra for oss.. det var sånn jeg forsto det...
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Hehe ... bortsett fra masse kynnere har jeg ikke merket noe til noe av det du nevner! Og jeg er 3 dager over termin!
Kaffelatte Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Jeg mener og ha lest at slimproppen kan gå opptil seks uker før termin. Flere som har lest det?
trebarnsmammaen Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 ...samme her! Og det er visst like vanlig og naturlig, og har ingenting å si i forhold til når fødselen setter i gang... (Sier JM ;-) )
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Man kan gå lenge med slike symtomer ja, mens andre har ingen symptomer. Jeg synes du har ganske mange symptomer til å vær 33+ uker. Ikke sikkert du går til terminen. Har hatt minst halve svangerskapet, me har først den siste uka merket mer symptomer/tegn. Merka ingenting sist gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå