spira1 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Var på ultralyd i dag.At så bra ut med den lille.Men måtte tilbake om 2 uker da jeg var bare 16 uker på vei og ikke 18 som jeg trodde.Fikk ikke til og se hva det var da babyen lå med rompa mot urinblæra:)Men hovedsaken er at alt så bra ut.Noen flere som måtte tilbake???????
Ioren Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Jeg måtte tilbake, var en gang i uke 17 og en i uke 20, alt så bra ut, de ville bare ha babyen litt større for å se bedre fikk jeg beskjed om..
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 jepp vi var 2 ganger, legen mente først jeg var 2 uker kortere på vei men andre gang vi var der ble vi kun satt tilbake 5 dager!!!=) babyen lå dumt til første gangen så vi kunne ikke se så mye eller ta så mange mål som ønskelig så dermed fikk vi ny time...men babyen lå likens siste gang å så da måtte di bare ta demm målene dem fikk til å di kunne ikke si noe om kjønnet men alt så bra ut=)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Vi har vært i dag, og er 16 uker. Fikk time nå pga ferieavvikling, skulle hatt seint i august, og da var det for seint. (uke 22) JM så godt at det var jente, for hun spredte beina på mangen steder, og navlestrengen fant vi ett annet sted;) Men lå med hodet ned, og skulle jammen ikke vise seg fram;) Så fikk ikke målt hodet ordentlig, og da ikke regnet termin. Men alt var bra. Hun viste hodet såpass til slutt at vi så alt var bra, men JM rakk ikke måle før hun hadde snudd seg igjen;) Fått ny UL om tre uker. Koselig med en ekstra titt på vidunderet da:)
sol og varme Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 ...jeg var inne i uke 13 for å "telle" babyer, de fant bare en. Var på vanlig ul i uke 19...er fortsatt stor så har lyst å ha en til for å "telle"
hellomynameis... Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Var på vanlig UL i uke 19 og måtte tilbake i uke 24 å se mer nøye på hjerte til den lille siden mora min har en Ventrikkel Septum Defekt (VSD) som er en medfødt hjertefeil der det er et hull i skilleveggen mellom høyre og venstre hjertekammer. Men heldigvis alt så bra ut med hjertet til vår lille gutt :)
prøvekluten+3små Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 jeg var og tilbake i sist svangerskap...da jeg kom viste det seg jeg var bare 16 uker på vei,og de fikk ikke tatt alle målene de skulle,så måtte komme tilbake tre uker etter
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Eg var på UL nå for snart en uke siden, fikk gjort alt dem skulle men må tilbake i uke 28. Men det er for å skjekke om barnet er lite - fikk barn på 2600g siste (til termin)
LitenIda Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Jeg skal faktisk tilbake for en 3.gang jeg da. Første gang da jeg var på ordinær UL ble jeg satt en uke tilbake, og dermed ville han se en gang til for å se at ungen vokste og sånn. Nå skal jeg tilbake en gang til pga litt høye symfysemål på 2. UL. Men syns det er bedre med en UL for mye enn en for lite. PS. Det så helt bra ut med ungen altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå