*Askepott og hjelperene * Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har kjøpt en del utstyr til den nye vogna mi,fikk pakkene i dag. I den ene pakken finner jeg skittne ting,vasket det,men får ikke bort alt. I den andre pakken var det jordslag på tingene og det luktet grusomt. Blir så sint,kunne aldrig solgt noe slikt,hadde nå vasket alt først hvertfall. Vasker ikke dere tingene før dere selger dem? Men hva gjør jeg nå? kan man få bort jordslag på noen måter?
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 hmm,hadde ikke hatt samvittighet til å selge sånt no!Men vet det er noe du får kjøpt på jernvare/malerbutikker som kan få vekk jordslag-husker bare ikke hva det var...Men det spørs om du får vekk alt da..Du kan ikke bare heve kjøpet da?
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Litt god, gammel jordslag gjør da vel ingenting?! Lukter jeg snobberi her?
LisaColli Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 hva er jordslag? hehe kjøpte du brukt? jeg hadde aldri solgt skitne ting nei..
*Askepott og hjelperene * Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 Hva mener du med det? Man blir jo faktisk skuff når man betaler såpass mye penger,og får igjen noe dritt!
*Askepott og hjelperene * Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2007 Jordslag=Små prikker hehe
*Kleopatra Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Uff, jeg skjønner hva du mener. Kjøpte selv en brukt vippestol, og den var kjempeskitten da den kom i posten. Full av inntørket matsøl og smuler. Fatter ikke hva folk tenker med, jeg hadde syntes det var kjempeflaut å selge noe skittent!
eva luna Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Det har jeg heldigvis ikke opplevd før, da hadde jeg blitt rimelig pissed ja. Selvfølgelig vasker man tingene først og gir beskjed om eventuelle skader.
RajaPia Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Da hadde jeg blitt forbanna! Har kjøpt brukt klær på nett, og opplevd å få kjempeflekkede klær. Damen reklamerte for "så godt som nye jenteklær"... Joggu sa jeg nye! Selger litt selv , og det jeg selger er alltid flekkfritt og nyvasket.Gjør som jeg vil andre skal gjøre mot meg , fritt oversatt.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå