helinor Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har nettopp opplevd en MA og nå vil jeg bare bli gravid igjen så fort som mulig. Noen som vet hvor lang tid det tar før syklusen blir normal igjen? Er det lurt å begynne å prøve igjen med en gang, eller burde jeg vente en stund? Er redd for at kroppen kanskje ikke er klar for en graviditet så snart igjen, og at jeg bare kommer til å oppleve det samme en gang til.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hei du alt dette er litt relativt rett og slett. man sier at så snart amn er ferdig med alle former for blødninger, kan man begynne å ha sex igjen (da er infeksjonsfaren borte) Noen leger anbefaler å ha en vanlig mens før man prøver skikkelig igjen, andre sier at det bare er å kjøre på. Hvor lang tid det tar før syklusen din blir normal, kommer helt ann på hvor langt du var på vei, og hvor fort kroppen kvitter seg med hcg. kroppen klarer nemlig ikke å sette igang en ny el før hcg er borte. Rådfør med legen/ stedet som utførte utskrapning og hør. Det er nok det lureste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå