♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Er litt små stresset kan man si... Mensen er over en uke forsinket!! Fikk mensen tilbake 3 mnd etter fødselen, har hatt den to ganger. Det jeg lurer på om den kan være litt uregelmessig etter fødsel? Noen som har erfaring? Eller vet noe om dette!
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Det kan den! Har du brukt prevensjon da? Ta en test, siden den er forsinket ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå