Labbetøs Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg gjorde det for fire dager siden. Fargen ble kjempefin, så jeg er fornøyd med resultatet. MEN; Jeg farger av! Den hvite bodyen til snuppa mi er ikke så hvit lenger, og det hvite lakenet jeg har sovet på ser ikke ut. Min nye hvite Amme-BH er også missfarget. Og nå sitter gubben og gir meg fotmassage (han er SÅ fantastisk), og dær hvor han gnir så forsvinner fargen! Er dette normalt! Har brukt en krem fra Loreal.
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 trodde ikke det skulle være sånn..har prøvd tancan på beina et par ganger,for å teste-farget ikke av jeg!Men fy så det såg ut!!Fikk det ikke til nei,så den boksen gikk i søpla!!
sprængpupp Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 aldri farget av, har brukt dove sin jeg da, den brukes jo over lengre tid for å åpnå best mulig resultat ..
Labbetøs Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Den som er vanlig fuktighetskrem med selvbruner i? Det har jeg ikke tolmodighet til. Må jo smøre så ofte da. Hehe. :-)
LisaColli Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 jeg bruker den lotionen med selvbruning i, mulig det er loreal... den farger av på både klær og sengetøy ja :S
Labbetøs Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2007 Hmm. Hvordan blir det etterhvert da? Blir det ikke ujevnt når det "slites" av på det viset? Ugh. Er det ingen som er bedre og som ikke farger av?
børdi Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 piz buin sin farger ikke av, og den blir heller ikke sjoldete etter en stund sånn som mange av de blir,, ser naturlig ut, ellers har jeg garnier sin gradually tanning og den er knallgod til hele kroppen,,,:-) 49 kr på europris for den..
Hiv o'hoi Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 har bare brukt sprayen fra loreal.. men den har ikke farget av sånn.. merkelig..
Labbetøs Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2007 Hvor får du piz buin? Er de slike som varer en uke, eller slike gradvis-greier?
børdi Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 piz buin sin får du vel overalt, kjøpte min på spar kjøp, litt dyr egentlig men kjempegod, de har mørk og lys variant, ettersom hvordan huden din er... du kan bygge den gradvis, men blir ganske brun med en gang, ser ikke falskt ut heller,,, varer alt fra 3-4 dager til en uke, pleier bare å smøre en gang i uka jeg i perioder,,,:-)
Labbetøs Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. juli 2007 Hva heter den piz buin saken da? De har sikkert flere enn en type tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå