Gå til innhold

Noen som har prøvd selvbruning selv her??? HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det for fire dager siden. Fargen ble kjempefin, så jeg er fornøyd med resultatet.

MEN; Jeg farger av! Den hvite bodyen til snuppa mi er ikke så hvit lenger, og det hvite lakenet jeg har sovet på ser ikke ut. Min nye hvite Amme-BH er også missfarget. Og nå sitter gubben og gir meg fotmassage (han er SÅ fantastisk), og dær hvor han gnir så forsvinner fargen! Er dette normalt! Har brukt en krem fra Loreal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde ikke det skulle være sånn..har prøvd tancan på beina et par ganger,for å teste-farget ikke av jeg!Men fy så det såg ut!!Fikk det ikke til nei,så den boksen gikk i søpla!!

Skrevet

aldri farget av, har brukt dove sin jeg da, den brukes jo over lengre tid for å åpnå best mulig resultat ..

Skrevet

Den som er vanlig fuktighetskrem med selvbruner i?

Det har jeg ikke tolmodighet til. Må jo smøre så ofte da. Hehe. :-)

Skrevet

jeg bruker den lotionen med selvbruning i, mulig det er loreal... den farger av på både klær og sengetøy ja :S

Skrevet

Hmm. Hvordan blir det etterhvert da? Blir det ikke ujevnt når det "slites" av på det viset?

Ugh. Er det ingen som er bedre og som ikke farger av?

Skrevet

piz buin sin farger ikke av, og den blir heller ikke sjoldete etter en stund sånn som mange av de blir,, ser naturlig ut,

ellers har jeg garnier sin gradually tanning og den er knallgod til hele kroppen,,,:-)

49 kr på europris for den..

Skrevet

har bare brukt sprayen fra loreal.. men den har ikke farget av sånn.. merkelig..

Skrevet

Hvor får du piz buin? Er de slike som varer en uke, eller slike gradvis-greier?

Skrevet

piz buin sin får du vel overalt, kjøpte min på spar kjøp, litt dyr egentlig men kjempegod, de har mørk og lys variant, ettersom hvordan huden din er...

du kan bygge den gradvis, men blir ganske brun med en gang, ser ikke falskt ut heller,,,

varer alt fra 3-4 dager til en uke, pleier bare å smøre en gang i uka jeg i perioder,,,:-)

Skrevet

Hva heter den piz buin saken da? De har sikkert flere enn en type tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...