Gå til innhold

-<<-

Anbefalte innlegg

Skrevet

you used to be funny...

nå er du dørgende kjedelig og bitchy i alle innleggene jeg ser fra deg.

hva har skjedd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende det er du som stiller sånne kjedelige og bitchy spørsmål?

Skrevet

er faktisk enig med HI. hun svarer nebbete på nesten alt.

Skrevet

Jeg synes egentlig hun bare virker smart jeg.... Sånn reflektert og voksen/moden... Sånt jeg ikke kan måle meg med=P

Skrevet

for ordens skyld: hun har ikke svart meg på noe. jeg er kun innom her en gang i blant, og stiller aldri spørsmål.

jeg har bare observert at hun ofte gir kjipe, kjedelige og litt snerpete svar - lurer på hvor det har blitt av brodden og humoren hun hadde før.

hilsen HI

Skrevet

Svarene til -<<- minner meg om en venn av meg. Han vil gjerne hevde seg selv ved å rope høyest med de mest reflekterte svarene, og de store ordene. Det blir litt hakk i plata etterhvert..

Skrevet

Dere hadde vært perfekte for hverandre :)

Skrevet

My point to the point;-D

Hei forresten;-D -Står til med den damen?

Jeg kunne trengt noen til å ta i et tak med flytting og slikt, men ellers har jeg det fortreffelig. -I tilfelle du lurte. Planlegger ferie i oktober, og prøver å ikke være misunnelig på alle som farer av gårde nå... Jeg var jo en tur i vår også, så jeg overlever vel.

Skrevet

Mener du det er et poeng å fremtre ureflektert?

Skrevet

Morn. Står godt til. Overlevde ferien så langt og svigermor er her og erobrer gutta, dessuten har solen skint i to sammenhengende dager før tordenværet tok oss igjen.

Hva flyttes til? Det er helvete mens det står på, men akk så godt etterpå. Litt som intimbarbering. Du overlever nok, dessuten kommer sikkert sommeren i oktober (ja, jeg vet dere har hatt bedre kår der i vest, men dog).

Skrevet

He he, her er regnet kommet, Supergyda var en tur i helga og har sikkert gaula gåmann over fjella her.

Flyttes til enda ei gammel rønne, har en mann som klarer selv, men ttt. Mye større, 30 år yngre, likevel like gammelt som meg, og vi vet jo at jeg er gammel som alle hauger. To ekstra soverom mot verdens vakreste utsikt.

Gleder meg til jeg kan si at det har vært verdt det. Tror det blir en stund til! Jaja. Vi har hage, og i går grilla vi på vi ute, og klærne tørker på snora, så helt grusomt vær har vi ikke;-) Dessuten har jeg en stor pose krokodiller, og tre sovende barn, så livet smiler.

Skrevet

Priser til stadighet alle makter og tordenguder for at jeg er gift med en urbanist med ti tommeltotter - tilbragte et par feriedager i typen rønne med fin utsikt. Nydelig, men det forekommer meg slitsomt. Men så lenge mannen gjør det er det vel greit. Hender jeg har todagersdrømmer om hus på landet med bibliotek og kinorom og gigantkjøkken og soverom til hver unge og slikt, men det går over etter et par dager på landlig ferie.

Verdens vakreste utsikt hadde dog ikke vært å forakte.

Skrevet

He he, ikke på landet, da!!! Det finnes flere byer enn hovedstaden, vet du.

-Men så lenge mannen gjør det; er det likevel jeg som må tråkke over verktøy og sementstøv. Bibliotek og kinorom får bli når ungene flytter hjemmefra, om ikke jeg får viljen min og vi kjøper et ombygd naust med brygge heller enn hage. Dette er et familiehus, men dog med (en halvtimes) spaseravstand til sentrum.

Urbanister kan jeg styre meg for, -that is; jeg kan styre meg for å dele liv med dem, og det samme gjelder gudsord fra landet, jeg er en absolutt tilhenger av Ole Brum-filosofien; Ja takk, begge deler. Jeg vil ha café latte OG slippe bråket fra glade fredags- og lørdagskvelds-drankere som vekker unger og pisser i minibanken.

Skrevet

Tøff som toget, må vite.

Men nu blev det kvällen - sov mykt!

Skrevet

Sikker på deg ikke er deg det har skjedd noe med, HI?

Kan ikke si jeg har lest noe som helst "bitchy" fra månestråle.

Dørgende kjedelig? Hun skriver da akkurat slik hun har gjort hele tiden, så om du plutselig finner henne kjedelig nå, så er det muligens du som har gjenomgått noen forandringer..

For øvrig... Hun har vel ikke underholdningsplikt her, mer enn deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...