Monajenten Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har en vegg i stuen. På baksiden er garderoben i gangen, og denne veggen går ikke helt til taket (er vel rett over to meter høy). Den er ca. to meter bred. Veggen er hvit og jeg har en lav tv-benk på hele veggen, med flatskjerm oppå. Over der er det helt tomt og bare hvitt, hehe;) Har ikke særlig stor leilighet, så lurte på om jeg kunne ha bokhyller der. Men blir det for voldsomt over tv'en? Eller kan det går greit? Beklager rotete forklaring, håper noen forstod.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 det var vanskelig å se for seg! Du må nesten legge ut bilde av veggen:o)
Monajenten Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Hihi ja det har du sikkert rett i;) Skal se hva jeg kan fikse:)
Stor_smil Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Jeg personlig syntes det hørtes litt rotete du.., at det kan bli litt voldsomt altså. Da ville jeg heller satset på å henge tv'en på veggen å kanskje ha bokhyllen under, sammen med stereo/dvd osv. Hvis du skal ha hyller over ville jeg kanskje heller valgt enn slags løsning hvor du har ett system som går fra gulvet og opp, slik at tv'en liksom blir rammet inn i systemet (om du skjønner), med litt skapdører og slikt, så vil ikke det ta fokuset vekk fra tv'en. Prøv å tegne dette opp, kanskje ved å ta ett bilde av veggen og koipere over noen bokhyller og lime inn på bildet, så får du bedre "oversikt" over hvorfan det vil se ut
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Hvis det ser tomt ut så kan du jo prøve med bare vanlige hyller? lack fra ikea for eks eller så hadde det sikkert gått med sånne svevende overskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå