Gjest Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Og det er skikkelig skummelt med det været som er ute nå... Gruer meg skikkelig til jeg skal sove HELT alene i dette huset..... =(
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Jeg også har et stort gammelt hus som knirker og knaker... Morsomt at det har dødd 2 personer her inne for noen år siden.. Mangle ekle lyder som kommer frem og banking, knirking osv osv... Folk som har bodd her tidligere har påstått at de har sett personer her inne:-) Håper uansett du får en fin kveld ..vesla:-)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 "morsomt at det har dødd to personer her for noen år siden" hvor er det humoristiske...?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 At de kreperte av alderdom og slag..hahaha...
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Ja, jeg hører ting hele tiden! Men nå har jeg låst alle dørene da, hehe... Så ingen skal komme å drepe meg... Er det sant at noen har dødd der?? Ikke lur meg da... For hvis det er sant så vil jeg at du skal fortelle om det... Jeg har "sett" noen her inne og da... Men det var ikke så skummelt... Takk da Finn Morten;-) Jeg koser meg med en flaske Imsdal, så skal nok kose meg litt ikveld:P
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Du skremmer meg ikke før du ringer telefonen min og sier ; "BØ"....
RundLurt? Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 da anbefaler jeg at du ser spøkelsestimen på discovery klokka ett i natt før du kryper under dyna! hehe=0)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Funker vanvittig bra dersom en ønsker en søvnløs natt, ja!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Bare å ta en titt på profilen din det tjukka, så er det grunn nok til en søvnløs natt:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Nåhhh, har du ligget våken og tatt pinsettjagere til profilbildet mitt atter en gang? Syns du skal slutte med det, liker ikke at du ser på meg som et sexleketøy!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Det eneste som er riktig her tjukka... er at jeg må finne frem en pinsett å dra frem en skrekkslagen junior etter at jeg har sett bildet av deg:-) Sexleketøy liksom.... urrrghhhhhhhhhh
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 Pinsetten må frem uansett i ditt tilfelle, du er jo ikke kapabel til å stå å tisse engang, stakkars! Kan vedde på at du har fått kopiert bildet opp i posterstørrelse og har det hengende i taket over sovesofaen din. Men det er vel en grei avveksling fra "Hjemmet"-orgiene dine... du syke mann
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 Jasså.. her prøver jeg å være koselig og grei mot deg, men neeeeiiiiiiiii da... her kommer du selvølgelig med nykvessede klør rett i strupen på meg!!! Virker som om bamsemumsabstinensen din holder på å ta livet av deg, etter at du nå har prøvd å holde opp i 3 timer... Ta deg en dose med nye sukkerglasserte bamser heller tjukka:-) Det blir så surt her inne hvis ikke:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #15 Skrevet 18. juli 2007 Koselig og grei??? DU??? De eneste gangene du har vært trivelig med meg er når jeg serverer deg den eminente sjokoladekaka mi, den er det eneste som kan lokke frem det tannløse gliset ditt å stoppe kjeften på deg noen sekunder Ikke engang bamsemums har den effekten på deg, så kaka må jo være helt himmelsk i dine øyne Men tro meg, du har ikke fortjent sjokoladekake i dag. Du må iallefall be om unnskyldning og jekke ned frekkhetene dine et par hakk først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå