Gå til innhold

driver å pusser opp rommet til croft og lurer på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor jeg kan finne noen fine sommerfugl klistermerker til å ha på veggene??

noen som vet hva jeg evt kan søke på på nettet?

ser for meg dekorasjon klistermerker eller dekorasjons bilder som kan limes på .. evt sjablong som man kan male/spraye på..

hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke!

Men må bare komme med et tips: ikke bruk klistremerker/border som limes på. Er dritvanskelig å få av, selv med rett utstyr, og ofte kan det resultere i at man må tapetsere alt om man ønsker å forandre. Sjablong-bilder kan man derimot male over. Eller bruk figurer/merker som festes med kitt.

Skrevet

www.signmyroom.dk

www.barnetrend.no

Vet ikke om de har akkurat det du er ute etter, men de har veggdekor i alle mulige varianter iallefall.

Skrevet

takk for tipset! tenkte faktisk litt på å ha sjablonger og få tak i glitter maling i den fargen vi har på den ene veggen..

Skrevet

fant akkurat det jeg lette etter der iznogood :) hjertlig!!!!

Skrevet

Sommerfuglene var kjempe søte:)))))

Skrevet

sukk... jeg tror jeg hadde gått helt bananas med både sommerfulgler og feer og jeg vet ikke hva. :) er litt lei av å lave rom i cars stil.

Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å pusse opp også gitt... Må bare finne noe og pusse opp... :-)

Men tenkte på en ting - WhiteLily, var det du som skulle studere til sosionom?

Skrevet

ja det var meg som ønsket å komme inn på sosionom :)

Skrevet

Forsøkte å sende deg en pm, men det gikk ikke. :-)

Hvor i landet er det du skal søke? Jeg vurderer også sterkt dette, men er litt i tvil... :-)

Skrevet

har søkt i oslo til høsten, men tror vet ikke om jeg kommer inn, får svar på fredag :) om jeg ikke kommer inn så tror jeg jeg skal ta opp noen vgs fag så jeg kommer inn neste år.. blir spennende å få svar om 2 dager!!!

hvor bor du, du kan forresten sende meg en mail på : [email protected] om du ikke vil ta det her.

har stengt pm min en stund for ble litt stor etterspørsel av spå :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...