Ioren Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 ... 8 uker før min termin går han ut i 7 ukers pappaperm... Møkkamenneske =P Har ikke på langt nær like godt forhold til jordmora jeg går til, så er litt synd at han skal ut i perm akkurat nå... =S Men men, det ordner seg nok =) Ungen kommer vel samme hvem jeg går på kontroller til... Jeg måtte bare syte litt
Lille Trille 2015 Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Ja - ikke bare bare når du har så kort tid igjen og har forholdt deg til han under hele svangerskapet - men veldig fint at du har hatt en god fastlege da:) Jeg er så heldig at jeg er veldig fornøyd med både legen min og jordmor - begge er to veldig hyggelige damer, som bare er positive og greie, så jeg har vært kjempeheldig:) Er det ikke en annen lege du kan gå til da som kommer inn for han som går ut i pappaperm? Håper det ordner seg - som du sier - barnet kommer jo uansett hvem du går til:) Er det noen spørsmål du føler du ikke får svar på av jordmor, så kan du jo ta å ringe føden regner jeg med. Har heldigvis sluppet det selv hittil - formen har vært veldig fin, og er jeg sliten så har jeg bare slappet av på sofaen så har det blitt bedre:) Er forresten 33+1 i dag og har 7 uker igjen til termin, så det betyr at også du får en septemberbaby da:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå