Gå til innhold

nu har jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

baka brød...

tenkte jeg skulle ha med på barsel, var innlagt på føden på sykehuset mitt pga komplikasjoner, og var så utrolig misfornøyd med maten. Så nå harjeg baka hjemmelaga brød som jeg fryser ned og tar med meg (hvis jeg husker). Nam nam, må jo ha skikkelig mat når man er der, synes det er trist at det bare var tørre kneipskiver å få, trenger noe med litt mer futt i =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå digg da.. =O) kanke du komme med nybakt brø til meg på sykehuset i morra da ?? hehehe .. =O)

Skrevet

det hadde vel vært noe =P synd at helse norge ikke tenker mer på kosthold på sykehusene. hvertfall her hvor jeg skal går det mye i pølsemiddager o.l på sykehuset

Skrevet

sannt det, har alltid hvert misfornøyd med maten di serverer der , de gangene jeg har hvert på sykehus.. pølsemiddager er vel ikke akkurat det som frister medt heller hehe . =O)

Skrevet

hehe, i morgen blir det vel helt andre tanker på deg ja, det blir spennende det =) må være merkelig å gå å vite... få gubben til å komme med det beste du vet når du begynner å bli sulten igjen, for oss er det litt vanskelig, for hjem og sykehus er 14 mil fra hverandre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...