Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Legger det her for jeg ser selv hvor teit det er, så da kan jeg være anonym:-) Jeg har telenor + abonement på mobilen min. Hvis jeg nå vil endre til nutell eller one call som de snakker om på skravle. Hvordan går jeg frem da? Jeg vil jo ikke bytte tlf.nr nå:-)
Gjest -<<- Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Ringer selskapet du vil bytte til og sier "hei, jeg vil bytte til dere, fiks."
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Du kunne ikke lagt det inn på skravle for meg og vel? Er så flau at jeg skjemmes:-)
Gjest -<<- Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Nei, jeg gidder ikke. Svaret mitt er dessuten riktig.
grå :) Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 er vel bare å kontakte selskapet det. så spør de eller du om du vil beholde det gamle nummeret. så porterer de det for deg
lilja70 Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Enig med månestråle. Det er akkurat sånn du gjør det. -Har du fremdeles binding på telenor-abo. så må du vente til det går ut, for eksempel om du kjøpte ny mobil for mindre enn 12 mnd siden. Du kan også gå på butikken og fortelle dem hva du ønsker, så kanskje de har et godt tilbud til deg. Jeg vil heller ikke legge inn på skravle for deg. Enten tror du på oss, eller så driter du i å spørre oss.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Ring 06003 (Nutell). Si at du ønsker å bytte abn til dem, men ønsker å beholde ditt gamle telefonnr (nrportering). Da vil du få et nytt sim-kort, med samme nr i løpet av 3 uker. Dersom du derimot skulle ønske å få nytt nr tar dette ca en uke. Anbefaler nutell på det varmeste!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Jeg tror på dere, selvfølgelig:-) Men jeg er så blond når det gjelder dette, at jeg vet ikke engang hvor jeg skal henvende meg:-( Hvem selskap har det One Call abonementet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå