Gå til innhold

Dette er et teit, men seriøst spm.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger det her for jeg ser selv hvor teit det er, så da kan jeg være anonym:-)

 

Jeg har telenor + abonement på mobilen min. Hvis jeg nå vil endre til nutell eller one call som de snakker om på skravle. Hvordan går jeg frem da?

Jeg vil jo ikke bytte tlf.nr nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringer selskapet du vil bytte til og sier "hei, jeg vil bytte til dere, fiks."

Skrevet

Du kunne ikke lagt det inn på skravle for meg og vel?

 

Er så flau at jeg skjemmes:-)

Skrevet

Nei, jeg gidder ikke. Svaret mitt er dessuten riktig.

Skrevet

er vel bare å kontakte selskapet det. så spør de eller du om du vil beholde det gamle nummeret. så porterer de det for deg

Skrevet

Enig med månestråle. Det er akkurat sånn du gjør det. -Har du fremdeles binding på telenor-abo. så må du vente til det går ut, for eksempel om du kjøpte ny mobil for mindre enn 12 mnd siden.

 

Du kan også gå på butikken og fortelle dem hva du ønsker, så kanskje de har et godt tilbud til deg.

 

Jeg vil heller ikke legge inn på skravle for deg. Enten tror du på oss, eller så driter du i å spørre oss.

Skrevet

Ring 06003 (Nutell).

Si at du ønsker å bytte abn til dem, men ønsker å beholde ditt gamle telefonnr (nrportering). Da vil du få et nytt sim-kort, med samme nr i løpet av 3 uker. Dersom du derimot skulle ønske å få nytt nr tar dette ca en uke.

 

Anbefaler nutell på det varmeste!

Skrevet

Jeg tror på dere, selvfølgelig:-)

 

Men jeg er så blond når det gjelder dette, at jeg vet ikke engang hvor jeg skal henvende meg:-(

Hvem selskap har det One Call abonementet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...