Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hei. Poster in her på småtroll fordi jeg vil signere anonym, men jeg vil gjerne ha mange synspunkter om dette så setter stor pris på om noen kunne ta denne in på skravle.. Ok skal fortelle litt kort om forholdet vårt.. Vi blev sammen en novemberdag i 2005. Vi var så forelsket og ganske kort tid in i forholdet så blev jeg gravid, vi bestemte oss for att beholde babyen i magen og det er jeg så glad før, han er den nydligste gutt i hele verden.. Samboern min er veldig flink att tale for seg og pga det så kjører han lett over meg, han er dominerende og skal i grunn alltid ha rett. Han har alltid vart skikkelig nøye med mobilen sin så att jeg ikke får sett på den, brydde meg ikke i begynnelsen, før jeg hadde ikke interesse av att se på den heller, men nå ettervart så synes jeg att det har gått før langt, han har den under puten sin når han sover og den ligger på sofaen vid siden av han opp og ned..? Det føles som om han skjuler noe før meg. Sen gutten vår blev født(10 måneder sen) så har han sovet i gjestesengen vår inne på ett annet rom. Han mener att han snorker sånn og ikke vil vekke den lille. (mini sover i sengen sin på vårt soverom). Jeg har ALDRIG sett han naken, og jeg får ikke røre magen hans. Så det har vel mest gått i att han tar meg bakifra..(sorry detaljer) Tørr ikke ta dette opp, før jeg merker ju att han sliter med dette noe enormt mye. Han sier att han aldrig lyver men att det alltid er jeg som lyver og pynter på sannheten for att fremstå i bedre lys. Noe som ikke i de hele tatt stemmer. Når jeg var høygravid så flytta vi, vi fikk ett flytte firma att pakke alle ting og att hjelpe meg att få de opp i leiligheten, før han jobbet. Han jobber veldig mye..Fra att ha ingenting til att eie noen firmaer.. Jeg får ikke vite mye om jobben hans og får ikke spørre om hvem, hvor og hva han gjør til hviken som helst tid i døgnet. Han har aldri stått opp med junior og har aldri skiftet en bleie. Han vet ikke hvor alle klærne hans ligger, han spør hver morgen hvor det og det ligger. Han viser ikke noe interesse her hjemme. Når han kommer hjem fra jobb så setter han seg i sofaen og ser på tv og slår på pc sin. Der sitter han til han går til sengs. Han forventer att jeg skal komme med en iskald cola og ferdiglaget mat når han kommet hjem. Jeg gjør absolutt alt her hjemme. Han er veldig sånn att alt skal gå i avtaler, en av avtalerne var att jeg skulle ta meg av junior og hjemmet så lenge han jobbet og forsikret vår fremtid, han er ju så flink på å jobbe men så dårlig på alt annet. Jeg trives ju litt om att vare husmor og sånn, men litt backopp hadde ju gjort seg av og til.. Før 7 måneder sen så kranglet vi mye og ofte, det endte med att han en kveld sa att vi kanskje skulle flytte fra hverandre, uff, så såret jeg blev. Han gir meg mye skryt før alt jeg gjør her hjemme og hur flink jeg er med junior. De kvelder vi krangler eller bare diskutert så spør han om jeg sett på leiligheter. Og før 2 dager sen så sa han dette; Hvordan føles det att bo sammen med en som ikke vil bo sammen med deg?... En time før det så satt vi og pratet om att kjøpe en hytte sammen. Hans ide og dette vil han mener han. Åhh..Jeg selv mener att vi kan få det bra sammen igjen og kanskje ennå bedre med litt familieterapi. Men han mener att da kommer ju bare den 3 personen synes han er dust. Han sa i begynnelsen av førholdet om hvordan han er, att han er litt vanskelig att vare sammen med, men jeg synes han bare blitt verre. Jeg er ju og sta da, og konfronterer han før det minste og vil ju vite hva han driver med. I det hele så har jeg blitt en sjalu nedtrykkt menneske, en nikkedukke som ikke får ha en eneste mening, en robot... Men så er det ju avtalen, og den skal ju følges...GOSJ!!! En annen ting han mener er riktig når jeg flyttet er att han skal komme og spise middag sammen med meg og att vi skal kose og ha det bra sammen og feriere sammen og sånnt. Men hvorfor vil han att vi skal flyttut da? Er jeg blitt så blind og naiv?? Vet ikke hvorfor jeg ens skriver alt dette en gang?? Kanskje før att få litt oppmuntran? I blant føles det som om han har 2 persoligheter. Jeg mener vi både er fine og klær oss fint. Jeg har alltid vart viljesterk men nå er jeg usikker på mye, vis kjøttet jeg laget er litt for seigt så spytter han det ut på tallerken og skjeller meg ut. Alt må vare perfekt. Han kaller meg før mye ting, og prøver hele tiden att påpeke alt, han tar på mine armer og på magen og sier stygge ting som gjør så att jeg fått dårlig selvtillit. Jeg førteller han att jeg tar ille av alt han gjør, men da sier han att han bare kødder med meg, jeg vet i mitt innerste att han prøver få meg att mislike meg selv bare før att han misliker seg selv, jeg synes ju han er nydelig.. Og mener selv att jeg ser bra ut og kler meg alltid i fine klær. Åhh jeg er så frustrert..
Mikaelle7 Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Kjære deg. Dette hørtes virkelig ikke greit ut! Høres ut som om han har en del psykopatiske trekk, du sier jo selv at det virker som han har 2 personligheter. Han har tydeligvis store problemer med seg selv, egen selvfølelse osv, og da er det klart han ikke er lett å leve med. Han holder tydeligvis veldig mye skjult for deg, ikke bra! Jeg kan ikke si noe om dere burde holde sammen eller ikke, men skal dere ha noen sjanse, vil jeg anbefale deg å insistere på familieterapi. Og han trenger åpenbart terapi alene også.
AneB Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Beklager, men det blir nok lite oppmuntring fra meg. Nå har du sikkert kun lagt frem de negative sidene til samboeren din, han har sikkert noen positive også. Men utfra det jeg leser virker det som om det er han som trenger hjelp! Hvis du lever sammen med en mann som har fått deg til å miste deg selv, og som ødelegger ditt eget gode syn på deg selv, så tenker i alle fall jeg at dere må få hjelp sammen, eller så må du komme deg derifra! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå