Gå til innhold

noen som vil skravle litt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lei av å være alenemor, bare meg som føler det slik?

Skrevet

Jeg trives jeg.. nå har jeg jo bare vert d i 6 uker da, men skjønner at du er lei vis du har vært det lenge, d ville vetfall jeg vert vis jeg blir d i 1 år til..

men nå barnefar skal så abselutt ikke inn min dør igjen, å er jo ikke så enkelt å treffe noen nye med en småttis å lite fritid da..

Skrevet

lei av og være alenemamma ja er vel egentlig det jeg også... lei av og måtte oppdra han alene og ta alle kampene alene.... men dette skal gå bra :)

 

nettopp slutt mellom meg og en annen, var sammen i 1år... men han var vist ikke den rette :( men kommer den rette en dag?

 

barnefar her skal heller aldri mer komme inn denne dør....

Skrevet

ja, vi klarer dette vi..:)

 

uff, så trist...:/

nei, har dårli tru på at den rette noen gang kommer.. finns det en rette akkuarat til ver enkelt da?

Skrevet

vanskelig og si om den rette fins til alle men vi må vel leve i håpet?

 

ellers da? jobber? skole? osv....

 

 

Skrevet

ja vi får leve i håpet..:) han kommer vell en vakker dag...

 

hjemmeværende jeg.. nurke er bare 6 uker..:) så vi koser oss bare hjemme med trilleturer å d som hører med..

 

der da?

Skrevet

går på skole, mini i bhg :)

 

6uker ja... herregud så små de er.... mini er jo blitt så altfor stor hehe!

 

kose deg masse i spebarnstiden, de blir så fort store!

Skrevet

gleder meg litt til å bynne på skole igjen jeg, komme litt ut blandt folk på en anen måte...

 

hehe, jepp, han har jo allerede blitt så stor å førandret seg så mye synns jeg.. uff, d går jo så alt for fort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...