Gå til innhold

noen med nettsider der de selger tøffe smokker og annet til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har noen nettsider til tøffe ting til baby? f.eks: smokker med navn eller andre motiver, andre ting med navn og motiver... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.rockmybaby.no !! =) tøfft!

Skrevet

enig med lilleklompen her, Masse tøffe ting innpå den sia. Jeg har bestilt der og har smokker og tutteflasker klare =)

Skrevet

ja,forresten, bestillte du latex eller silikon? hva er liksom "tingen" ? ;)

har siklet på denne sia lenge nå,ikke bestillt ennå. Men det blir definitivt! :D (ikke termin før 6.okt) =)

Skrevet

Jeg bestilte silikon, spurte på skravlesiden først da hehe

Men var egentli overbevist før jeg spurte da, tenkte liksom på latex allergi, men har ikke hørt om silikon allergi :P

6 okt, er nå et godt stykke på vei du da, ca 1 mnd etter meg, og eg syns eg e sein med å begynne handlinga :P

Skrevet

hehe,har nok shoppa litt ja..;) begynnt å få endel i hus,og i tankene ;) godt å ta det litt etter litt,så slepper alle kostnadene å komme på en gang =)

Skrevet

hehe ja du har eit poeng der ja =)

Eg skal på shopping i mårra, håper å få ordnet det meste da, og dette blir nok dyrt ja :/

Men men er jo morro og da, åsså så maaaaasse søt ;)

Skrevet

takk for det jenter... hehe... da må jeg nok få bestilt noe =)=)

Skrevet

Skal også bestille noen smokker... :) kjempesøte

Skrevet

dytt...dette var fine sider=)

Skrevet

Her var det mye moro - særlig på koolkidz.no. Har de vanlig butikk i Oslo også?

Skrevet

Ja, men jeg er ikke kjent i Oslo så jeg vet ikke hvor. Men det er vist en bitteliten butikk :-)

Skrevet

Hi-hi, jeg klarte ikke å styre meg, og måtte inn på koolkidz.no og bestille litt tøy. Ble dyrt ja, men veldig moro da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...